poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Nowa dostawa do Nelly.com

Do sklepu Nelly.com trafiły właśnie dwa nowe piętra ubrań, które otrzymały metkę Denim & Supply Ralph Laurent. Ceny rzeczy wahają się pomiędzy 8 a 24sd. Moim zdaniem jest tu kilka świetnych ubrań i akcesoriów i sądzę, że warto w nie zainwestować. Rzeczy z Nelly.com po wycofaniu ze Starplazy sprzedają się w dobrych cenach, więc być może nawet dla tego warto na nie spojrzeć i zastanowić się nad kupnem.

Podobają Wam się nowe rzeczy? Zamierzacie coś kupić?



26 komentarzy:

  1. Ubrania wywierają na mnie duże wrażenie. Są ładne, tak jak w większości kolekcji tego sklepu. Najbardziej podoba mi się niebieska koszula, która pojawiła się już w zapowiedzi :) Ładne są również spodnie z tego samego manekina i biała bluzka z flagą :)

    SolKlaudia70083

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostawa bardzo mi się podoba. Jest taka młodzieżowa, a to jak najbardziej trafia w mój gust. Postaram się kupić jak najwięcej.


    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  3. Parę ubrań i dodatków jest naprawdę fajnych, wiec na pewno coś kupie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcja jest średnia, były lepsze. Choć i w tej znajdzie się kilka perełek. Moją uwagę przykuły najbardziej buty oraz pojedyncze rzeczy.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ta kolekcja, gdybym miała wystarczająco pieniędzy to kupiłabym parę rzeczy :)
    Cavisek

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie dostawa jest średnia, podobają mi się raptem dwie rzeczy. Trochę się zawiodłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Średnio, nie poszalałam z zakupami (może to i lepiej....)

    OdpowiedzUsuń
  8. JEst kilka rzeczy wartych uwagi, jednak ogólnie dostawa jest słaba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Według mnie dostawa jest okey. Jest dużo fajnych ciuchów. Zakochałam się w tej długiej czarnej spódnicy *.* Podobają mi się 2 pary butów ,bluzka i kurtka w moro. Napewno zakupię pare rzeczy.

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega wrażenia nie robi, ale może coś kupię ;\

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej podoba mi się komin :) Inne rzeczy są niezbyt ciekawe . Kolekcja się nie udała tylko komin jest najlepszy z kolekcji moim zdaniem .
    iskrat

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie podoba mi się ta kolekcja! Nic nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niektóre ubrania są warte uwagi i SD. Jednak sądzę, że admini się nie postarali. Jestem zawiedziona.

    OdpowiedzUsuń
  14. Niektóre rzeczy są naprawdę świetne ;)) Idę na zakupyyy :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Z drugiego piętra sporo rzeczy mi się podoba, i gdybym miała sd na pewno być coś kupiła.

    pati-lol

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurteczka moro wpadła mi w oko. Na pewno się rozejrzę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużo rzeczy jest bardzo ładnych.

    OdpowiedzUsuń
  18. To prawda, że wiele rzeczy z tego sklepu są bardzo ładne. Bardzo lubię ten sklep, bo są w nim ciekawe ubrania, ale gdybym miała wybrać jeden z manekinów które niedawno się pojawiły, to wskazałabym ten na którym jest biała bluzka z flagą, czarno-białe spodnie i czarne buty ze złotym zamkiem, które podobają mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolekcja jest okej, myślę, że każdy może znaleźć coś dla siebie. Mi spodobało się około 5 rzeczy i rozmyślam nad kupnem.
    Niciia02

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolekcja według mnie taka sobie, na pewno poprzednie były o niebo lepsze. To nawet dobrze, bo mam braki z zakupami, będzie mniej do kupienia :D

    OdpowiedzUsuń