wtorek, 18 marca 2014

Wywiad z Diana.Miss2.

Witajcie! 
Wiem, wiem, znowu spóźniona. Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe, ale szkoła nie daje mi ostatnio spokoju. Muszę znaleźć czas na wszystko, a czasem nawet ciężko ze zgodą na wywiad. Po za tym nie zawsze mam wenę na pytania i znowu siedzenie i wymyślanie tego. Nie przedłużając, zapraszam do lektury.



YC:  Witaj Paulina :3 Bardzo dziękuję za udzielenie mi wywiadu. Mam nadzieje, że będzie nam się dobrze pracowało i nie przysporzę Ci niemiłych wspomnień.


DM: Witam. Jestem pewna, że ten wywiad nie przysporzy mi żadnych złych wspomnień, na propozycję o wywiadzie ze mną cieszyłam się jak dziecko :)


YC: Na początek chciałabym zapytać Cię o kilka spraw z Twojego realnego życia. Jakbyś się opisała dwoma zdaniami?


DM: Trochę  trudno mówić o sobie, chyba każdy tego doświadczył. Jestem strasznie uparta i chwilami niemiła. Również brak mi silnej woli, zawsze kiedy próbuję przestać coś robić, zaraz do tego wracam.


YC:  Jakie są Twoje zainteresowania? Co lubisz robić w wolnym czasie?


DM: Przede wszystkim uwielbiam czytać książki. W moim pokoju roi się od nich, ale nadal czuję niedosyt i chcę mieć ich więcej. Lubię również modę, może nie tak jak inne dziewczyny na Stardoll, ale w wolnym czasie lubię sobie poprzeglądać magazyny o modzie, czy obejrzeć "Projekt Runway" itp. Oprócz tego lubię pisać opowiadania, nawet kiedyś zabrałam się do napisania książki. Była tak durna, że ją wykasowałam, bo i tak nigdzie by ona nie ujrzała światła dziennego. Interesuję się również muzyką, uwielbiam słuchać Imagine Dragons. Od niedawna     słucham także G-Dragon'a, którego poleciła mi moja przyjaciółka :)


YC:  Gdybyś mogła być jakimkolwiek zwierzęciem, które byś wybrała?


DM: Bardzo dobre pytanie. Jeśli miałabym być zwierzęciem, to chciałabym stać się kotem! Godzinami mogłabym leżeć i spać, nie musiałabym chodzić do szkoły i mogłabym się obżerać ile wlezie!


YC: Jaką chciałabyś posiadać ,,super moc,,? ^^


DM: Super moc? Nigdy się nad tym nie zastanawiałam. Może wybrałabym lód, kiedyś zawsze podczas zabaw w wróżki z moją przyjaciółką wybierałam tę moc. Mogłabym tworzyć lodowisko!


YC: Jestem pewna, że być się nie nudziła :3 Jakiej muzyki słuchasz i co robisz, żeby się zrelaksować?


DM: Jak już wspominałam w którymś pytaniu, lubię słuchać Imagine Dragons. Jeśli chodzi o gatunki muzyczne to mogę powiedzieć, że słucham wszystkiego, co mi się spodoba. Kiedy chcę się zrelaksować sięgam po książki, najczęściej jest to trylogia "Igrzyska Śmierci", ale skutek jest zawsze odwrotny, bo zawszę ryczę na śmierci któregoś z trybutów. Czasem również kładę się na łóżko i wpatruję się w sufit. Często robię to ze słuchawkami i telefonem, aby w między czasie puścić sobie parę ulubionych kawałków.


YC: Dobrze, może teraz przejdziemy do Stardoll. Pisałaś na czterech blogach. Nie było to zbyt ciężkie zajęcie? Ja czasem mam problem, żeby wyrobić z jednym działem gdy brakuje mi czasu, a co dopiero cztery blogi.


DM: Trzeba przyznać, że było ciężko. Robienie nowej stylizacji na każdego bloga było wyczerpujące, ale starałam się jak mogłam. Nie chciałam zaniedbywać żadnego z nich, ale niedawno musiałam zrezygnować z pisania na blogach, chciałam się skupić tylko i wyłącznie na moim blogu.


YC: Teraz masz tylko jednego bloga. Ile już na nim piszesz?


DM: Na swoim blogu piszę od listopada 2013r. czyli krótko, bo niespełna pięć miesięcy. Mimo to zżyłam się z nim i z czytelnikami, że na pewno nie miałabym serca tego tak porzucić. Trzeba poprowadzić to, co się zaczęło :)


YC: Zgadzam się. Robisz naprawdę świetne stylizacje. Skąd bierzesz inspiracje? 


DM: Nie koniecznie takie świetne, ale miło mi, że tak sądzisz. Inspiracje biorę z życia codziennego, czasem podpatrzę coś w telewizji. Najczęściej przeglądam magazyny modowe i to właśnie stamtąd biorę pomysły na stylizacje. Również lubię zaglądać na nasze polskie blogi modowe, moją inspiracją są takie osoby jakie Tynka <3


YC:  Jak w ogóle dostałaś się na Stardoll? Ktoś Ci polecił tę stronę czy może było to miłe znalezisko podczas szperania w internecie?


DM:  O Stardoll dowiedziałam się chyba od mojej koleżanki. W 2007 roku założyłam konto, lecz w 2011 zostało ono przez Adminów usunięte. Nawet nie wiem jak i dlaczego. Zrobiłam sobie rok przerwy od gry, uznałam, że nowe konto to już nie będzie to samo co stare. Mimo to rok później razem z moją byłą przyjaciółką założyłyśmy Dianę.Miss2, ale że zostałam przez tą osobę wykorzystana, to ja przejęłam stery nad Dianą i konto stało się moje.


YC:  Zachęciłaś kogoś do założenia konta na  tej witrynie?


DM: Jasne. Zachęcałam kogo tylko się dało, moje przyjaciółki ze szkoły, ludzi poznanych w internecie. Chciałam nie być 'sama' w wielkim świecie Stardoll, gdzie znałam tylko jedną osobę. Z marnym skutkiem niestety. Co prawda moja siostra cioteczna założyła konto, ale po tygodniu się jej to znudziło. Takie gry są chyba nie dla niej ;)


YC: Dobrze Cię rozumiem, na początku też nie miałam nikogo na Stardoll.  Czego nie lubisz na tej stronie? Przeszkadzają Ci błędy adminów, czy może spamujący użytkownicy?


DM: Och, długo by wymieniać czego nie lubię na Stardoll. Między innymi jest to stary wygląd. U mnie zmiany jakie zaszły u niektórych użytkowników jeszze się nie pojawiły, a szkoda. Starym można już rzygać. Nie lubię też tego podziału na statusy. Po jakiego grzyba jest Royalty, kiedy osoby z diamentem prawie nic nie dostają oprócz sklepu, gdzie tylko osoby o tym statusie mogą robić zakupy? Również jestem zniesmaczona zachowaniami niektórych użytkowników z diamentem, kiedy to pokazują 'kto tu rządzi'. Są  niemiłe dla osób z mniejszym statusem, a to przecież nie ich wina, że może w domu się nie przelewa i brak pieniędzy na doładowania. Mniejsza już o to. Błędy na Stardoll stały się, że tak powiem 'codziennością'. Nie zwracam już po prostu na nie uwagi, chociaż niektóre są na nasze korzyść, a inne niekorzyść. Spamujący użytkownicy może mi i nie przeszkadzają, bo nie ma nic w tym złego, jeśli ktoś raz zaprosi kogoś do dodania się do obserwatorów jego bloga. Denerwuje mnie tylko to, że kiedy stanowczo mówię: "nie, nie dołączę do tego klubu", to osoba, która mnie do niego zapraszała, zaczyna mnie przekupywać i staje się coraz bardziej nachalna. Nie powiem, ja też kiedyś spamowałam, ale teraz mój spam ogranicza się tylko do zaproszenia do bazaru.


YC: Ile czasu spędzasz tworząc stylizacje/apartament?


DM: Wiesz, to zależy od weny. Jeśli mam jej przypływ, to zrobienie stylizacji trwa nawet pięć minut. Czasem jednak nadchodzi taki czas, że siedzę nad nie dokończoną stylizacją pół godziny, a wraz nie mogę dobrać do niej pasującego elementu stroju. Z wnętrzami to już inna bajka. Kiedy mi się chce, to robię wnętrze do dwudziestu minut, ale doskonałe nie są, bo na wystroju wnętrz znam się tyle, co nic.


YC:  To by było na tyle. Mam nadzieję, że Cię nie zanudziłam. Pozdrawiam cieplutko! :)


DM: Bardzo dziękuję, miło mi, że mogłam udzielić wywiadu tak znanemu blogowi  Ja również pozdrawiam.

Załączniki:

 Źródło:http://dianamiss2.blogspot.com/

Mam nadzieję, że się podobało. Kto następny? ^^
 Pozdrawiam! 

37 komentarzy:

  1. Ciekawie, odpowiedzi mi się podobały.
    Koty są fajne i lód też. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wywiady:)Można się wiele dowiedzieć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wywiad :) Z niecierpliwością czekam na kolejny.

    BritnejGirl

    OdpowiedzUsuń
  4. Wywiad mi się bardzo spodobała. Dowiedziałam się więcej o Dianie (niektóre rzeczy bardzo mnie zaciekwaiły). Stylizacje robi bardzo ładne. Od dawna mi się podobają. Może kolejny wywiad z -Sweet-girl-22 ?
    aga...11

    OdpowiedzUsuń
  5. Igrzyska Śmierci.! <3
    Wywiad ciekawy. Trzeba mieć wenę., aby wymyśleć pytanie, o to, jakim zwierzęciem, chciałoby się być, czy jaką moc posiadać. Świetne i zastanawiające.

    Miss_Ada1991

    OdpowiedzUsuń
  6. Wywiad ciekawy,ale do końca nie przeczytałam . Moim zdaniem wywiady mogły byś troszkę krótsze .
    iskrat

    OdpowiedzUsuń
  7. Wywiad ciekawy. Faktycznie mogły by być krótsze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny wywiad! :) Może wywiad z jarusem55?

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze raz dziękuję za taką propozycję z wywiadem, to dla mnie dużo znaczy :) Wiem, wywiad długi, ale ja tak już mam, zawsze się rozpisuję ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogólnie wywiady mnie nudzą i nie lubię ich czytać ,ale muszę przyznać że ten był ciekawy. Bardzo orginalne pytania ,a odpowiedzi miło się czytało. Dużo dowiedziałam się o tej osobie. Podobał mi się :)

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy wywiad, czekam na kolejny. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ciekawe wywiad. czekam na więcej!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  13. Imagine Dragonos, koty.. Jesteśmy podobne! Bardzo ciekawy wywiad, kreatywne pytanie(odpowiedzi również) miło się go czytało. :) Co do Twojej opinii na temat statusów Royaltyi spamów.. Zgadzam się z Tobą w 100% :)
    Czekam na inne wywiady, pozdrawiam
    brevyy

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacje, kot, lód, Igrzyska Śmierci <3

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo podobał mi się wywiad :) bardzo miło czyta się takie rozmowy, zwłaszcza że na wiele tematów mamy podobne zdanie, lubimy to samo a stylizacje cieszą oko :D czekam na kolejne wywiady, które będę na pewno czytać z wielką przyjemnością!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy i fajny wywiad. Bardzo podobały mi się pytania.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny :) Przyjemnie się czytało.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny, bardzo dobrze się czyta :3

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne zainteresowania, a co do wyboru zwierzaka, też bym tak odpowiedziała , bo koty mają dobrze :D Ciekawy wywiad, miło się czytało.

    pati-lol

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo interesujący wywiad :D Lubię takie dłuuugie teksty do czytania,więc z przyjemnością śledziłam tekst ^^
    Następny wywiad może by tak z...jarus55?
    CrazyWorl1024

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy wywiad, bardzo mi się spodobał, lubię je czytać, bardzo mnie wciągają.
    Niciia02

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo interesujący wywiad :)

    ala1998_abra

    OdpowiedzUsuń
  23. supcio wywiad
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawy wywiad ! Przeczytałam od deski do deski ! Z niecierpliwością czekam na następny :)
    karolcia9943

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny! Czekam na kolejny!

    cat-wercat

    OdpowiedzUsuń
  26. ale kim jest ta cała diana... mogłas napisac krotko o tym we wstępie

    OdpowiedzUsuń
  27. Trochę długi. Ale podobał mi się, przeczytałam cały.
    lolicza123

    OdpowiedzUsuń