niedziela, 2 marca 2014

Wybór dnia

Dzisiejszym wyborem okazała się kredka, którą możemy znaleźć w najnowszej kolekcji kosmetyków- Transform. Jej atutem jest fakt, że możemy malować nią na całej powierzchni twarzy, jednak jej cena nie zachęca do zakupu. Kosztuje aż 24sd, myślę, że lepiej zainwestować w kilka cieni z Dot. 
Co o niej sądzisz? Zamierzasz ją kupić?
Z komentarzy wylosuję osobę, która wygra sd na jej zakup.


12sd na zakup poprzedniego wyboru dnia otrzymuje dosia11, gratuluję, po odbiór nagrody zgłoś się do ModnyKotek i zarezerwuj coś dla mnie z wliczoną prowizją, masz na to dobę.


37 komentarzy:

  1. Nie lubię tych kredek, nie widzę potrzeby mazania po twarzy :x
    klaudi20013

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam jedną kredkę z tego sklepu i mi wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma jakiegoś intensywnego koloru, jak dla mnie jest trochę niewidoczna. Do tego cena i tak jak powiedziała koleżanka u góry, nie widzę nic nadzwyczajnego w malowaniu twarzy naszej lalki.

    walentynkaxx

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ostrzejszy odcień takiej kredki, niepotrzebny mi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie kupię, gdyż jest zbyt droga.

    OdpowiedzUsuń
  6. podobny był w prezencie za zadanie z akacemii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie kupię, mam żółty ze Stardoll Academy. Można go wykorzystać jako dodatkowy cień.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam podobną kredkę, tylko, że mocniejszy odcień żółci ;) Nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  9. Raczej nie używam takich kredek, cena jest wysoka, a kolor nie przypadł mi do gustu...
    kaka0898

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam podobną, ta mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przyda mi się, więc nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi też się nie podoba i jest strasznie droga na pewno nie kupię.

    DivaOlcia1

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie podoba mi się jej kolor, poza tym nie mam w zwyczaju smarować całą gębę doll.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam podobną tylko w innym kolorze. Ta jest strasznie droga, nie warto jej kupować.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kredka podoba mi się. Ma ładny kolor i wszechstronne zastosowanie, ale cena nie zachęca do zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Średnio mi się podoba, przy czym jest baaaaardzo droga. Nie kupię.

    pati-lol

    OdpowiedzUsuń
  17. Podobne chyba dostaliśmy z akademii. Podoba mi się kolor jednak cena już nie. Dlatego jej nie kupię :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba jej kolor i to, że można malować nią po całej twarzy doll. Uważam, że świetnie sprawdzi się jako cień do oczu i mam zamiar ją kupić.

    OdpowiedzUsuń
  19. 24 sd ? To przesada... Za tyle kasy mozna kupic kilka innych tanszych kosmetykow...

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie kupię, cena za wysoka.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  21. Kredka jest bardzo fajna dla osób kreatywnych. Mi osobiście by się nie przydała, choć nie przeczę, że jej beżowy zamiennik chętnie bym przygarnęła - do konturowania twarzy :) Cena jest strasznie wysoka i zdecydowanie nieadekwatna. Nie kupię jej, chyba bym zbankrutowała.
    DzikaNaomi

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie podoba mi się kolor tej kredki, a cena to już totalne przegięcie ze strony adminów.
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi kolor się podoba. Kretki po mazaniu po twarzy zawsze można wykorzystać jako cienie. Może zastanowiłaym się nad kupnem, ale 24 sd?! To zdecydowanie za dużo jak na taką kredkę.
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  24. Kredka jest całkiem ładna, ma ciekawy kolor, no i plusem jest to, że możemy nią malować całą twarz dollki. Z racji tej, że pochodzi ze sklepu Transform to spodziewamy się też wysokiej ceny, są to aż 24sd. Ja jej nie kupię, jest to strata pieniędzy, lepiej zainwestować w kosmentyki z Dot, kupić jakiś ciuch, lub zostawić i zbierać na dany cel. ;)
    Niciia02

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładny kolorek, lecz cena sama w sobie nie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Po 1 jest jak dla mnie za jasna myśle ,że lepiej by pasował ciemniejszy kolor, nie widze użycia w takim czymś :/ po 2 Jest strasznie drogi, już wolałabym kupić soie jakiś fajny ciuszek ^ ^ nie jak dla mnie się nie opłaca ! po 3 nie lubię i nie używam kredek, nie wiem co jest fajnego w używaniu akich kredek mi się one nie podobają i ich nie uzywam ,ale gdyby to wylosowanie wypadło na mnie to chętnie bym jej chciaż spróowała użyć na swojej doll. Nmw dlaczego ona została wyborem dnia, wystarczy spojżeć na cene aajajajajaj . ._.
    sandra11185

    OdpowiedzUsuń
  27. Spodziewałam się czegoś lepszego po wyborze dnia ( chociażby nowej sukienki HB z dzisiaj). Kredka jest prawie zupełnie niepraktyczna ze względu na kolor ( żółty według mnie jest wyjątkowo nietrafionym kolorem jeśli makijaż nie ma tematu przewodniego). Ogólnie jest mało potrzebna, wolałabym zainwestować te 24 sd ( cena też znacznie wygórowana) na coś innego. Brakuje mi nowej dostawy w Dot, tam są porządne kosmetyki :))

    OdpowiedzUsuń
  28. nie kupię. Nie używam takich kredek, szczególnie gdy mają taki "jarzący" i nienaturalny kolor. Cena takiego czegoś jest o wiele zawyżona
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie przyda mi się, do tego ta cena...

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładny kolorek, ale 24 sd to za dużo..



    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  31. Kupiłabym gdyby była tańsza.

    OdpowiedzUsuń
  32. Hmm... Sama nie wiem , w końcu mam coś żółtego do oczu z akademii ...
    dominika-10

    OdpowiedzUsuń