piątek, 7 marca 2014

Mała zmiana

Wiele osób zwróciło mi uwagę, że zmieniono nawigację naszego konta, w momencie gdy spędzamy czas w zakładce "Moja Strona". Co uległo zmianie? Czcionka się nieco różni, litery małe, pisane zamieniono na wielkie, drukowane. Poza tym, jak zwykle bywa przy zmianach, występują niedoskonałości w postaci zaokrąglonych cieni, które prawdopodobnie są skrawkami od guzika "Zapisz" w naszych apartamentach.
Jak myślicie, czy Administracja próbuje wprowadzić świeższy wygląd metodą prób i błędów?


28 komentarzy:

  1. Zmiana dla mnie nie ma znaczenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyzwyczaiłam się do tamtej czcionki a tam mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcale mi to nie przeszkadza ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  4. Do tej czcionki nie mogę się przyzwyczaić, ale pewnie z czasem się to zmieni tak jak kiedyś był czat na górze teraz jest na dole i nie wyobrażam sobie czatu na górze :D
    klaudi20013

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi szczerze podobał się wcześniejszy wygląd, wolałam tamtą czcionkę, do tej jakoś nie umiem się przyzwyczaić, ale pewnie z czasem to minie. Jakoś bardzo przeszkadzają mi te cienie, drażnią mnie, bardzo. No i troszkę nie podoba mi się to, że gdy admini wprowadzają zmiany zawsze jest jakiś błąd, nie podoba mi się to.
    Niciia02

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie jest to zupełnie obojętne. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie jest to obojętne, też to zauważyłam. Świeższy wygląd, szczerze mówiąc, nie jest mi potrzebny, dobrze mi tak jak jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet nie zauważyłam ;) i pewnie za prędko bym się nie zorientowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam, pewnie jakieś zmiany

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się przyzwyczaiłam do tamtej czcionki, ta mi się nie podoba. Jest duża, razi mnie to trochę w oczy i strasznie przeszkadza. Oby to był tylko błąd i Admini szybko zmienili czcionkę do poprzednich rozmiarów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wcześniej zauważyłem jakieś dziwne czcionki, a teraz widzę, że jest normalnie. ALE ILUZJA XD

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawet nie zwróciłam na to uwagi. Nie ma to dla mnie jakiegoś większego znaczenia. Chociaż może to nawet i lepiej, że są drukowane litery. Bardziej mi się takie podobają niż te którymi są pisane np. "Gorące nowości".

    OdpowiedzUsuń
  13. W sumie jest mi to chyba obojętne. Ważne żeby stronka działała bez zarzutu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zauważyłam to dopiero dziś, ale nie jest to jakiś rażący błąd. Sądzę, że może być to spowodowane dodaniem gift-o-meter'a. Świeższy wygląd z pewnością by mnie ucieszył, choć trudno się do takich zmian przyzwyczaić. Już dawno nie odświeżali wyglądu strony :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też to zauważyłam. Z początku myślałam że jest wszystko dobrze, tylko widać tak bo dodali gift o meter.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakoś wtedy bardziej mi się podobało. Może to kwestia przyzwyczajenia? Będzie dobrze.
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie lepsza czcionka była wcześniej :D Ale ta jest dość fajna ;)
    gabi8800

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie praktycznie niezauważalna zmiana. Nie zwracam na takie rzeczy uwagi :p.

    pati-lol

    OdpowiedzUsuń
  19. właśnie też zobaczyłam tą zmianę dzisiaj jak wchodziłam oglądać nową kolekcję Nelly :) szczerze mówiąc takie zmiany raczej nie robią mi większej różnicy, a te wyglądają mi na jakieś próby większych zmian :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kto wie? Może to oznaki większych zmian?? ;)
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie podoba mi się ta zmiana.

    cat-wercat

    OdpowiedzUsuń
  22. Może to jakiś błąd?
    olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  23. Zauważyłam,nie wiem po co to admini zrobili.Życia to nikomu nie zmieni.

    loloSrebro

    OdpowiedzUsuń
  24. Obojętne mi to. Jaki gift'o-meter! *o*


    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  25. Obojętnie mi to jaka jest czcionka , ale chyba tamtą wole :)
    iskrat

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak dla mnie to oni mogą tam sobie to zmieniać jak im się tylko zapragnie :D

    OdpowiedzUsuń