poniedziałek, 3 marca 2014

Darmówki od Austin&Ally

W końcu możemy nabyć nowe darmowe rzeczy. Tym razem będą pochodziły z kampanii serialu dla dzieci emitowanego na Disney Channel Austin&Ally. Sądze, że warto je wykonać, gdyż kamizelkę i spódniczkę można ciekawie wykorzystać.
Zrobicie?

Aby je zrobić:
1. Wejdź na www.justproxy.co.uk
2. W okienko wpisz: www.stardoll.com
3. Zaloguj się na swoje konto.
4. W okienko URL wklej: http://www.stardoll.com/pl/clubs/home.php?id=5450906&action=ma&ac=5450906
5. Dołącz do klubu, a jak w nim jesteś to nie musisz robić nic.
6. Wklej w pasek URL: http://www.stardoll.com/pl/contest/view.php?id=4096
7. Odpowiedz na pytanie zaznaczając co chcesz i wyślij swoje dane (mogą być fałszywe).
8. Gotowe, darmówki powinny czekać w apartamencie.
 

28 komentarzy:

  1. Spodnie są też super, na pewno zrobię.
    KlaudiaRockin1

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobię, całkiem ładne rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  3. Kamizelka ciekawie wygląda, może zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie je zrobiłam, bardzo podoba mi się kamizelka ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja je zrobiłam. Kamizelka, spodnie i spódniczka całkiem ładnie się prezentują i można je bardzo ciekawie zastosować w wielu stylizacjach. Są to najlepsze darmówki w tym roku.
    Niciia02

    OdpowiedzUsuń
  6. Darmówki ciekawe, jednakże jestem na tyle leniwa, że nie chce mi się tego robić XD
    klaudi20013

    OdpowiedzUsuń
  7. Kamizelka dość interesująca.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak na darmówki całkiem, całkiem :) Kamizelka jest bardzo ładna, reszta też spoko. Na pewno je zrobię, w końcu ładnych, darmowych ubrań nigdy za wiele!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądam ten serial/bajkę XD A darmówki chyba zrobię, spódniczka mi się podoba :)

    pati-lol

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię ten serial :). Zrobiłam, wszystko mi się podoba, a do tego dostałam jeszcze Kena :o

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba tylko kamizelka wydaje się być praktyczna ( w sumie to wszystko jeśli ma się pomysł i chęci), ale i tak nigdy nie robię darmówek, bo zawsze lądują w schowku ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja już mam, ze względu na kamizelkę ;)
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  13. Biorę (prawie)wszystko co jest za darmo xd Tak moja natura.
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  14. Zrobię bo warto :3


    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  15. Może zrobię. Fajne spodnie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ubrania są świetne i każdą z tych rzeczy można umiejętnie wykorzystać :) Najbardziej spodobała mi się kamizelka, ale spódniczka i legginsy również są ciekawe. Nawet na bluzkę można mieć ciekawy pomysł, choć na pierwszy rzut oka nie zachwyca.
    DzikaNaomi

    OdpowiedzUsuń
  17. Darmówki są bardzo ładne, oczywiście zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie zrobię .. Nie podobają mi się.
    iskrat

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak wklejam url klubu, to pokazuje mi się, że jest niedostępny.
    Szkoda, bardzo ładne ubrania.

    OdpowiedzUsuń