piątek, 24 stycznia 2014

Wybór dnia

Tytuł dzisiejszego wyboru dnia otrzymała otwarta torba z przeróżnymi rzeczami w środku. znajdziemy ją oczywiście w nowej kolekcji Limited Edition. Kosztuje 65sd i została już niemal wykupiona. Nie wiem, czy chciałabym paradować po apartamencie z otwartą torbą, nie bardzo mi się to podoba. Jednak samo wykonanie jej jest bardzo dobre.
Podoba Wam się? Kupiliście?

18sd na zakup poprzedniego wyboru dnia otrzymuje bambus99. Zgłoś się w kg ModnyKotek i zarezerwuj coś dla niej za podaną kwotę. Masz na to dobę.

22 komentarze:

  1. Są, a raczej były o wiele lepsze kopertówki LE.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet fajnie wykonana, no ale były inne wydatki. 65 sd to bardzo dużo.

    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdy zobaczyłam ją w spojlerach chciałam ją kupić. Później się jej przyjrzałam i nie miałam już takiego entuzjazmu. Odrzuciłam mnie też ta cena, mimo tego, że to LE. Miałam inne wydatki i na tą torbę już nie starczyło.
    Pozdrawiam, AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  4. W ogóle nie miałam zamiaru jej kupować. Były ładniejsze rzeczy c;

    OdpowiedzUsuń
  5. Torba jest bardzo ładna ,a ja chętnie bym ją kupiła gdyby nie ta cena :( mam tylko 30sd :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że zdążyłam kupić torebeczkę z przeuroczą kokardką ;), ta niestety nie zwróciła mojej uwagi.
    Le dodane o około 22.00 godziny...

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezbyt mi się podoba, dlatego nie kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiście wolę kopertówki i torby na ramię.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niepodoba się, ale kolorki są super.!

    cat-wercat

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna, szkoda, że nie zdążyłam :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie się nie podoba, ale to kwestia gustu.

    OdpowiedzUsuń
  12. nosiłabym ale ta cena mi nie odpowiada


    dora55xd

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebka nie jest za ładna. Cena jest bardzo wysoka. Nie kupiłam jej i nie żałuję.

    OdpowiedzUsuń
  14. Torebka jest ładna. Podobają mi się kolory. Cena jest wysoka, no ale to LE. Kupiłabym gdybym zdarzyła.

    OdpowiedzUsuń
  15. Obiektywnie patrząc trzeba przyznać, że jest ładnie wykonana. Mnie niespecjalnie się podoba, kupiłam, żeby ją niebawem sprzedać :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie podoba mi się. Nie kupię, a poza tym jest trochę droga ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. Oryginalna, ale nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest ładna i można by ją fajnie wykorzystać, ale 65sd to zdecydowanie za dużo..


    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy pomysł na rozpiętą torbę. Bardzo mi się podoba, może kupię.


    milusia963

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jej nie kupiłam, nie specjalnie mi się podoba.

    anetka1004

    OdpowiedzUsuń