wtorek, 7 stycznia 2014

Nowy Hotbuys: Evil Panda Hotbuys Alex Skirt

Dzisiaj w Starplazie pojawił się nowy HotBuys Evil Panda Hotbuys Alex Skirt. Cena spódniczki wynosi 16sd. Uważam, że jak na jakość wykonania zbliżoną do wyglądu ubrań aktualnych Tribute oraz na ilość dodatków zawartych w tym Hotbuysie, cena jest jak najbardziej przystępna. Poza tym, spódniczka jest bardzo ładna, ciekawa i świetnie leży na doll. Polecam ją szczególnie osobom, które preferują niekonwencjonalne metody tworzenia stylizacji. Podoba Wam się? Zamierzacie kupić?



Z komentarzy wylosuję osobę, która zdobędzie tą spódniczkę. Wystarczy się zgłosić w komentarzu. Jeśli Twój komentarz zostanie wytypowany, spódniczka znajdzie się w Twoim apartamencie w postaci prezentu. Musisz tylko pamiętać o dodaniu jej do Listy Życzeń!


Dołączam do posta moją stylizację z wykorzystaniem tej spódniczki.

16 komentarzy:

  1. Stylka śliczna, a te połączenie bejsbolówki i futerka w paski jest genialne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Góra mi się podoba i te łańcuchy, ale futerko już nie.
    Raczej kupię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódniczka sama w sobie nie jest najlepsza lecz w tej stylizacji wygląda naprawde ślicznie. Idealnie zgrała się z futerkiem na płaszczu. Hm..chyba ją kupie ale ta cena mnie nie przekonuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna i oryginalna może kupię. A co do stylizacji bardzo ładna ;)
    _greenn_

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, raczej kupię tą spódniczkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie byłam przekonana co do tej spódniczki gdy pojawiła się zapowiedź, futerko mnie drażniło. Teraz jednak po głębszym przyjrzeniu się dostrzegam dwie zalety tego oto Hot Buys'a. Podoba mi się skórzana góra, srebrne łańcuchy wolno wiszące też są świetne. Teraz już i futerko mi nie przeszkadza ;)
    Rzeczywiście spódniczka jakby nawiązywała do aktualnych Tribute.
    Stylizacja jest boska, genialne połączenie bejsbolówki z futerkiem. Wszystko do siebie pasuje, nic tu nie jest przypadkowe. Nie mogę się napatrzeć *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja cudowna! Zachęciłaś mnie do kupna tej spódniczki ^^ Śliczne koczki ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. możliwe że kupie bardzo mi się podoba a twoja stylizacja jest obłędna

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna stylizacja, a do spódniczki to się jeszcze zastanowie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Spódniczka ładna, jednak na zapowiedzi prezentowała się gorzej. Stylizacja piękna, jak zawsze zresztą ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spódniczka średnia. Nie podoba mi się futro. Cena jest trochę za wysoka, więc raczej nie kupie.
    Twoja stylizacja jest genialna. Nie mogę od niej oderwać oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta stylizacja jak najbardziej zachęca do zakupu spódniczki :)
    Aleksandra0308

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja boska, jednak spódniczka średnio mi się podoba .



    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  14. Spódniczka w zapowiedzi styczniowych hot buys nie przypadła mi do gustu. Zdawała mi sie tandetna, prawdopodobnie przez to futerko. Jednak teraz gdy na nią patrzę wydaje mi sie fajna, a futerko dodaje jej uroku. Ma eleganckie kolory, które nadadzą sie praktycznie do każdej stylizacji. Łańcuchy idealnie do niej pasują i nadają jej pazura. Na pewno ja kupię, gdyż cena nie jest tragiczna, a spódnica świetnie leży na doll.
    Stylizacja swietna futerko świetnie pasuje do spódnicy.

    OdpowiedzUsuń