sobota, 18 stycznia 2014

Kto pierwszy, ten lepszy WYNIKI + informacje

Witajcie kochani! Nie byłam aktywna dosyć długo, bo prawie dwa tygodnie. Zawaliłam pierwszy semestr, dlatego miałam teraz dwa tygodnie na poprawianie czegokolwiek, poza tym studniówka, przygotowania i psychiczne załamanie. Jednak nic straconego, nic złego póki co się nie dzieje, a to dlatego, że mam ferie, więc teraz spokojnie mogę działać na bieżąco. Zacznę od wyników ostatniej mojej zabawy.

_______________________________________________________________

11:20 Slowia12313

13:00 Slowia12313

14:40 ojtyja

16:30 ojtyja

17:00 creazyewa222
18:30 kotek717 (w zamian za to dam dowolną wybraną spódniczkę, możesz sobie wybrać z pokoju zielonego)


19:00 kotek717

19:40 czekoladka333

Po nagrody zgłoście się na moje konto do 24h. Ubrania wystawiam od razu.


______________________________________________________
Ostatnia sprawa dotyczy darmówek z iphone'a. Jeśli ktoś nie ma możliwości ich otrzymania, a bardzo by chciał je mieć i jest w stanie mi zaufać, może odezwać się do mnie na priv, najlepiej na gg lub skrzynkę stardoll.