niedziela, 22 grudnia 2013

Wybór dnia

Dzisiejszy wybór dnia nawiązuje do zbliżającego się nowego roku, napis 2014, który jest zawieszony na sznurku kosztuje 7sd. Cieszę się, że nie jest on przesadnie drogi, może okazać się przydatny do sylwestrowego wystroju.
Przyda Wam się? Chcecie go kupić?
Z komentarzy wylosuję osobę, która otrzyma sd na jego zakup!


12sd na zakup poprzedniego wyboru dnia otrzymuje mooniaa96 po odbiór nagrody zgłoś się do ModnyKotek i zarezerwuj coś dla mnie z wliczoną prowizją.

16 komentarzy:

  1. Myślę, że tu najszybciej się z Tobą skontaktuję. Skończyłam nagłówek i tło. Mam nadzieję, że się spodoba. Mogę wcześniej wysłać link, ale chyba raczej nie publicznie ;) Wystawiłam w StarBazaarze w decor. Mój e-mail: simomaniaczka96@gmail.com
    wieczko6

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet ładny, tylko nie mam na niego pomysłu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pewna, że mi się nie przyda, nie urządzam pokoju z sylwestrowym wystrojem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny, tani, ale nie sądzę, żeby mi się przydał. Nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się raczej nie przyda więc nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny i tani, więc raczej kupię ;D



    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny, taki błyszczący *___* Idealny na nadchodzący rok.
    London.Tipton8

    OdpowiedzUsuń
  8. łeee... nie podoba mi się. Może na jeden raz, ale za długo by to u mnie nie powisiało.

    OdpowiedzUsuń