środa, 25 grudnia 2013

Stylizacja Weekendu #3: Wyniki

Przyszedł czas na ostateczne wyniki i przedstawienie zwycięskiej pracy.

TUTAJ możecie znaleźć wyniki dogrywki. Bardzo się cieszę, że pomimo Świąt aż 104 osoby oddały głosy, mimo że dałam Wam tak mało czasu. Dziękuję, jesteście super!

Dla przypomnienia: TUTAJ są również wyniki wcześniejszej ankiety.

Zwycięzcą zostaje:
Gratuluję! Otrzymujesz 60sd.


Wyróżnienia trafiaj do:

Gratuluję, otrzymujecie po 20sd.

Po nagrody zgłoście się na konto ModnyKotek w ciągu 24h,
inaczej Wasze nagrody przepadną. Zachęcam Was do brania
udziału w innych atrakcjach bloga!

25 komentarzy:

  1. Mi się nie podoba zwycięska praca, bardziej mi się spodobała praca Dody. Chyba ona miała najlepszą pracę, a reszta była brzydka lub niezwiązana na temat.

    Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję. zwycięska praca mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Głosowałam na drugą pracę, gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  5. Głosowałam na karolina6987 :)
    Gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cieszę się, że wygrała praca Karoliny. Sama oddałam na nią głos mimo to, że żadna ze stylizacji mi się nie podobała.
    Tą całą dodą zaczynam już rzygać. Widziałam tę konkursową stylizacje w ciągu jednego dnia na kilku jak nie na kilkunastu blogach. I żeby tylko tę jedną stylizacje... Nie czuję fenomenu tej użytkowniczki; fajnie, że pisze na tych 6 czy 7 blogach, może i zazdroszę jej ale nie mam "bólu dupy". Niech będzie bardziej kreatywna i niech nie dodaje tych samych stylizacji na tego samego bloga, to może ją kiedyś polubie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja już zaczynam rzygać tobą i twoją upierdliwością. 'Kilkunastu'? Powaliło cie już całkiem? Ta stylizacja mi się bardzo podoba, i jeszcze nie raz wyślę ją do jakiegoś konkursu. Piszesz, że zazdrościsz, ale nie masz bólu dupy, ale pisząc kilka razy te same komentarze o podobnych treściach wychodzi na to, że masz. I będę umieszczała jedną stylizacjw na tych samych blogach, nie wszyscy zaglądają na wszystkie, na których piszę. A jeśli masz problem dotyczączy mojej osoby, dlaczego MI tego nie napiszesz? Myślisz, że zgnoisz mnie w komentarzu i zyskasz sławę i poszanowanie? Mylisz się kotku, muszę cię oświecić - wychodzisz na idiotkę. Nie zależy mi na tobie, i na tym czy mnie polubisz czy nie. A następnym razem zdobądź ocwagę i napisz mi na priv, co? To tyle, dziękuję.

      Usuń
    2. Spokojnie dziewczyny, nie kłóćcie się tutaj, każdy ma prawo do własnego zdania nie zapominajcie o tym, ale tak jak każdy macie zakaz wyzywania innych czytelników. A poza tym kochane szkoda, abyście przez grę się denerwowały ;).

      Usuń
    3. Rozumiem, ale koleżanka z góry pisze mi komentarze o podobnej treści na prawie wszystkich blogach, na których piszę. Nie ma też odwagi napisać mi, na moje konto, tylko woli gnoić mnie, a przy tym się wysławiać gdzie się da. Acz ja tego tak nie zostawię, chcę to wyjaśnić, bo mam dość wrednych treści rzucanych w moim kierunku.

      Usuń
    4. + A tą konkursową stylizację opublikowałam tylko na CS oraz na styllash. Ups, ktoś się zjanił.

      Usuń
  7. Wygrała bardzo fana praca, najlepsza w zestawie. Gratuluję!

    Gusta, jak powszechnie wiadomo, są różne, dlatego też przegranym malkontentom proponuję zamiast opluwania laureatów, zrobienie czegoś ciekawszego, a porażkę traktowanie jako bodziec do samoudoskonalenia, zamiast biadolenia i urągania innym.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak głosowałam, brawo!

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje! Wyróżnienia mi się nie podobają, ale zwycieska praca jest swietna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! Głosowałam na Karolinę i bardzo się cieszę, ze to ona wygrała, bo stylizacja jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! Ja również głosowałam na Karolinę, jej praca bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wszystkim trzem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje bardzo ładne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja Dody moim zdaniem o niebo lepsza - dlatego to właśnie na nią głosowałam, szkoda, że nie wygrała.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje, jak dla mnie wszystkie stylki są ok. :))

    OdpowiedzUsuń