czwartek, 12 grudnia 2013

Nowy konkurs

W zakładce "konkursy" pojawił się nowy konkurs o nazwie "The Vote". Zasady są proste. Mamy zagłosować na jedno ze zdjęć, które bardziej nam się podoba. Przy każdym oddanym głosie pasek przy tajemniczym pudełku "zapełnia się". W końcu pudełko się otwiera i dostajemy prezent. W moim przypadku za pierwszym razem (możemy otworzyć je 2 razy dziennie) nagrodą było 75 sm, a za drugim czarna spódniczka. Gdy klikniemy w widoczne po prawej stronie "odznakę" wyskakuje nam aktualny ranking.
Co o tym sądzicie? Będziecie głosowali?
 
 
 

(Nie pokazywałam tu wszystkich "funkcji" konkursu, ponieważ post byłby zdecydowanie za długi)

17 komentarzy:

  1. Pobawiłam się, zarobiłam trochę sm i dostałam jakiś top.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zarobiłam trochę kasy i czarną koszulę męską.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja za to klikanie w zdjęciowy catwalk zgarnęła tylko gówniane, do niczego mi niepotrzebne starmonety.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja otworzyłam 5 prezentów w czterech były sm, w piątym brzydkie zielone buty

    OdpowiedzUsuń
  5. A u mnie tego nie ma :(

    natalkasam

    OdpowiedzUsuń
  6. To opcja tylko dla royality. Porażka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem royalty, ale konkurs wydaje się fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest tylko dla royalty, niestety nie jestem jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  9. no cóż jak się płaci to się ma może dla nss też zrobią

    OdpowiedzUsuń
  10. Heheh, postanowiłam zagłosować na jakieś zdjęcie i okazało się, że trafiłam na corny.pl :D!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jestem Royalty, a szkoda :c


    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak samo jak komentarz wyżej :c
    DoQe.

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie że royalty maja swoje funkcje, po coś to wymyślili. jednak szkoda z drugiej strony ze inni nie mogą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja dostałam razem 85 sm i nie będę już głosować, bo to strasznie nudne i po cholerę mi jakieś nic nie warte starmonety?

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny konkurs, ale rzygam starmonetami :P

    OdpowiedzUsuń