poniedziałek, 2 grudnia 2013

Nowa promocja

Oj! Ci admini! W dzień zawitania do starplazy świetnej kolekcji Chanel jednocześnie oferują nam świąteczną promocję. Myślicie, że to ma ze sobą jakieś powiązanie? Gdy tylko zalogowałam się na stardoll moim oczom ukazała się ładna i przyjemna dla wzroku reklama, która informuje o owej promocji.
Przy zakupie ss za 22,95zł lub 23,37zł otrzymamy 2 miesiące ss, 350sd, 350sm oraz 13 prezentów, jest to dość opłacalne, mimo to szału nie ma, nie wiem czy skorzystam. 

Co o tym sądzicie? Zamierzacie skorzystać?



EDIT: Takie prezenty przegotowali dla zainteresowanych admini, sądzę, że są one ładne i nie wyglądają jak typowe darmówki.



10 komentarzy:

  1. 30 godzin wcześniej... Teraz jestem w plecy jedno doładowanie SS. A trudno, skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybym wiedziała wcześniej to bym nie wykupywała SS wczoraj :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już skorzystałam, dobrze że poczekałam z doładowaniem. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiam się, pewnie skorzystam. Chanel czeka.

    OdpowiedzUsuń
  5. teżż sobie załadowałam, akurat skończyła mi się superstar. chociaż raz zrobili to w dobrym momencie. a ciuszki są mega fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aj aj, akurat wtedy gdy nie mam kasy..

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie skorzystam, bo się bardzo opłaca!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo się opłaca. Mam nadzieję, że zdążę skorzystać. Reklama bardzo ładna, przyjemna i zachęca. Prezenty świetne ^^



    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  9. Opłaca się, skorzystałam ;)

    OdpowiedzUsuń