niedziela, 15 grudnia 2013

Nadrabiamy: Kalendarz Hot HotBuys 13 i 14.12.2013

Tak jak obiecałam, dodaję post z kolejnymi ubrankami wartymi uwagi prosto z kalendarza Hot HotBuys. W tym poście zobaczycie dwie gorące stylizacje, pełne świecących dodatków, ciepłych kolorów i blasku. 


Kalendarz Hot HotBuys: 13.12.2013

Tego dnia w trzynastym okienku pojawiła się bardzo atrakcyjna sukienka Hot HotBuys New Year Dress. Jej cena jest zdecydowanie wysoka, ale myślę, że sukienka warta tych 26 stardollarów. Możemy ją jeszcze nabyć w Starplazie, dlatego ci, którzy jeszcze nie zdążyli jej kupić, bądź nie byli do niej przekonani - radzę się pospieszyć! Dlaczego? Zobaczcie sami co można stworzyć z jej użyciem.



Kalendarz Hot HotBuys: 14.12.2013

Powoli dochodzimy do półmetka stardollowego kalendarza. W czternastym okienku mamy możliwość nabycia sukienki, albo według metki bluzki Hot HotBuys Victoran Blouse. Koszt tego cudeńka jest naprawdę niski, bo to tylko 15sd, a mając tę bluzkę w szafie, mamy sporo możliwości. W formie ciekawostki powiem, że ubranko przypomina kolekcję Giambattista Valli Tribute, którą mięliśmy okazję kupić tego roku w Starplazie. Jako dodatek do stylizacji pokażę Wam, w jaki sposób można połączyć ową bluzkę z dołem Other Worlds, aby stworzyć niespotykaną kreację na elegancką galę. 




Podobają Wam się moje kreacje? Spośród osób, które skomentują tego posta wylosuję 2x 15sd oraz 2x 26sd na zakupy tych Hot HotBuysów. Mam nadzieję, że chociaż troszkę nadrobiłam. Nie spodziewajcie się posta z HotBuysem z dnia 15, bo jak dla mnie jest koszmarny, natomiast czekajcie na następny post, bo nie wiadomo co przyniesie nam kolejny dzień! Trzymajcie się Kochani, buźka! :-)

______________________________________________
REKLAMA   REKLAMA   REKLAMA   REKLAMA   REKLAMA   REKLAMA   REKLAMA 
♥ i-loveee-it.blogspot.com ♥
♥ i-loveee-it.blogspot.com ♥
♥ i-loveee-it.blogspot.com ♥
  

21 komentarzy:

  1. Ja również uważam, że jest świetna :)
    natala2476

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mnie się twoje stylizacje. c; Sukienki nie zakupię, ale na drugi hb jednak się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne stylizacje. Szczególnie podoba mi się ta złota z bluzką/sukienką hb :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie i z klasą, jak zawsze ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w drugiej stylizacji. Niestety nie stać mnie na te 2 hb'sy , a szkoda , bo Twoje posty zawsze mnie zachęcają do kupna.
    Massepaain

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny pomysł na użycie czarnej sukienki wiktoriańskiej! Bardzo mi się podoba :)
    jottt

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne stylizacje, jak zawsze zresztą. Świetne połączenie sukienki z kalendarza z tą drugą sukienką! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga stylizacja najlepsza :D
    gosiak1997

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahaha, rzeczywiście HB z 15.12. to chyba żart (zresztą nieudany) a kreacje z czarną bluzką są niesamowite *_*

    zOyeczka

    OdpowiedzUsuń
  10. ta czerwona sukienka ♥ strasznie bym ją chciała mieć!

    Olicjoza

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne stylizacje! Druga miażdży.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudeńka *.*
    Połączenie tej bluzki z sukienką ♥ Nigdy bym na to nie wpadła :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne stylizacje i hot buys ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacje bardzo przekonujące, widać, ze się napracowałaś
    Muffin.Love.

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylki boskie jak zawsze ;3 Hb ładne ;D



    _YuukiCross

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podobają mi się stylizacje. Zdecydowanie przekonałaś mnie do zakupu owych rzeczy. Szkoda tylko, że są już one niedostępne.
    domsot

    OdpowiedzUsuń
  17. Spodobały mi się stylizacje, w szczególności druga ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne stylizacje, kupiłam czarno-czerwoną sukienkę.

    OdpowiedzUsuń