sobota, 21 grudnia 2013

Nabór na redaktorów

Ogłaszam nabór na redaktorów, jeśli masz czas i chcesz pisać na naszym blogu to czekamy na Twoje zgłoszenie, w którym napiszesz kilka słów o sobie.

Dostępne posady: 

-Redaktor dzienny:
*musi mieć dużo wolnego czasu,
*musi szybko wyszukiwać nowe informacje,
*pisać o nowościach, reklamach, kampaniach, zmianach i tym podobne,

-Dyskusje:
*musi umieć ciekawie wypowiedzieć się na dany temat i zachęcić do dyskusji,
*musi w zgłoszeniu napisać kilka przykładowych tematów,
*post co tydzień/ dwa tygodnie,

-Poradnik makijażu:
*musi w zgłoszeniu pokazać kilka swoich makijaży,
*musi umieć opisać makijaż,
*post co tydzień/ dwa tygodnie,

28 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Law, liczyłam, że rozważysz pisanie poradników makijażu, pasowałabyś ;)

      Usuń
  2. Nie mam na to czasu. Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może potem się zgłoszę na dziennego. Chociaż ostatnim razem mi nie poszło ;-;



    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć. Jestem Ewelina na stardoll MaybHoney, chciałabym zająć się dyskusjami.
    Przykładowe tematy :
    ,, Hipsterzy - o co tu chodzi? '' ,, Porzucanie zwierząt- dlaczego?'' ,, Muzyka- można bez niej żyć? ''
    ,, Tolerancja- dlaczego tak bardzo dużo ludzi jej nienawidzi? ''
    ( Jeżeli mnie przyjmiecie proszę piszcie na moim gg: 46402898 )

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć. Jestem Marta, mam 15,5 lat a na stardoll podpisuję się nickiem antonowka111. Na stardoll jestem od 2009 roku, to całkiem sporo czasu i jeszcze mi się nie znudził.
    Moją pasją jest moda jednak mam -jak niektórzy mawiają- dziwny, niecodzienny styl więc nie nadawałabym się na prowadzenie np. działu ze stylizacjami (niemniej jednak osoba z 'dziwnym' gustem do hot or not zawsze się przyda ;)!).
    Tutaj chciałabym się zgłosić na stanowisko redaktora dziennego - lubię mieć dużo rzeczy na głowie do napisania ;)
    Niestety nie mam gg więc wszelkie pytania proszę kierować na stardoll ;>

    Pozdrawiam i polecam się na przyszłość - Marta aka antonowka111

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Cześć.
      Nazywam się Klaudia, mam 14 lat i pochodzę z okolic Gdańska. Uwielbiam robić makijaże. Dlatego chcę zgłosić się do ,,Poradnik makijażu". Kilka moich makijaży :
      http://pl.tinypic.com/view.php?pic=2vb9enk&s=5#.UrX3h_TuIpo
      http://pl.tinypic.com/r/23ljs6h/5
      http://pl.tinypic.com/r/24zyb8i/5
      http://pl.tinypic.com/view.php?pic=id67w5&s=5#.UrX5YPTuIpo
      Pozdrawiam serdecznie,
      Klaudialigenza

      Usuń
  7. Pisałam już na wielu blogach, ale ten naprawdę mnie zaciekawił. Kocham mode i Stardoll, uwielbiam robić stylizacje i pisać o nowinkach.
    Redaktor powinien być sumienny w tym co robi, a ja mam nadzieje że jeżeli mnie wybierzecie, stane na wysokości zadania i postaram się z wszystkich sił, stać się najlepszą redaktorką na blogu.

    https://imageshack.com/i/04a5o2p

    https://imageshack.com/i/1xlamzp

    Punkdosia

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam! Tak więc chciałabym się zgłosić na redaktora ds. makijażu. Mam na imię Ola, a na stardoll kryję się pod nickiem liliana2511, mam 14 lat i uwielbiam makijaż, grafikę oraz modę. Pisałam na kilku blogach m. in. na Stardoll-for-Poland, Szklany Stardoll, a teraz prowadzę też własnego bloga Najlepszy-sd.blogspot.com, na którym również umieszczam tego typu poradniki ;)

    Oto kilka przykładów moich prac:

    http://oi39.tinypic.com/311o175.jpg

    http://oi40.tinypic.com/2hxc7zo.jpg

    http://oi43.tinypic.com/1f9qb7.jpg

    http://oi42.tinypic.com/kdx5dw.jpg

    Oraz przykład poradnika:

    http://najlepszy-sd.blogspot.com/2013/12/poradnik-makijazu.html

    Dziękuje i pozdrawiam Liliana2511

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej. Nazywam się Oliwia, mam 13 lat w styczniu kończę 14. Na Stardoll kryję się pod nickiem madziorek7788. Chciałabym się zgłosić na stanowisko redaktora dziennego. Pisałam na dość wielu blogach, niestety niektóre z nich usunięto, a teraz piszę także na Ciekawszym sd. Jak na razie uczęszczam do Gimnazjum, więc mam dość dużo wolnego czasu. Szybko wyszukuję nowe informację, potrafię także pisać o nowościach, reklamach, kampaniach i tym podobne. Piszę bezbłędnie.
    Pozdrawiam :) madziorek7788

    OdpowiedzUsuń
  10. *Nabór na redaktora dziennego
    Witam. Mam na imię Ada, a na stardoll jestem adusiaczek3. Miałam długą przerwę w grze, lecz teraz obiecuję nie zawiodę. Mam zaledwie 12 lat. Może każdemu zdaje się, że to jest mało, lecz ja nie widzę w tym nic dziwnego, ponieważ każdy z nas taki był. Prowadziłam bloga stylizacje-adusiaczka.blogspot.com o stylizacjach oraz inne blogi o nowościach. Spełniam wszystkie warunki, a czasu mam dużo ok. 3-5 godzin. Posiadam gg, skype i wszystkie komunikatory. Umiem sprawnie wyszukiwać nowe informację, więc myślę, że to dział stworzony dla mnie. Posługuję się kilkoma programami szybko i sprawnie. Można także zobaczyć, że mimo niskiego wieku umiem pisać bezbłędnie.
    Pozdrawiam i życzę wesołych Świąt ;)
    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej :D
    Mam na imię Klaudia, skończyłam 15 lat. Chodzę do 3 gimnazjum. Na stardoll jestem od około 2 lat, można mnie znaleźć pod nickiem inna1314. Nigdy nie byłam SS, staram się wykorzystywać rzeczy za starmonety oraz różne darmowe stardolary. W mojej szafie posiadłam kilka perełek. Kosmetyków nie mam za wiele, lecz z pasją próbuję z nich wyczarować różne niesamowite lub po prostu ładne makijaże. Czy mi się udaje ocenisz sama. Od początku marzyłam o pracy na tym blogu. Mam spore doświadczenie (2 blogi). Ze względu na dużą ilość nauki i niewielką ilość czasu w tygodniu (za to wolnymi weekendami) staram się o posadę REDAKTORA DS PORADNIKA MAKIJAŻU. Potrafię właściwie wszytko co związane z makijażem, stardollem, obróbką graficzną oraz redakcją postów. Z bloggerem też miałam do czynienie. Niżej znajdziesz kilka moich próbek (może nie są idealne, ale są moje :))
    http://oi43.tinypic.com/dvq5bn.jpg

    http://oi43.tinypic.com/2cr0lqv.jpg

    http://oi41.tinypic.com/1jw7y1.jpg

    http://oi41.tinypic.com/23u20bk.jpg

    http://oi39.tinypic.com/6szzer.jpg

    http://oi44.tinypic.com/eu3qpu.jpg


    Mam nadzieję, że wywołałam pozytywne emocje. Czekam na decyzje.

    xoxo Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  13. Witajcie! Tu Weronika, na Stardoll kryję się pod nickiem Weronikao99. Jak pewnie widać po zobaczeniu mojej Doll, jestem dość mroczną osobowością, ale nie o tym teraz chcemy rozmawiać. Chciałabym zająć się dyskusjami na tym blogu, tworzę już artykuły na SiM'ie i wychodzi mi to całkiem, całkiem, a wiadomo, że o wiele trudniej jest napisać artykuł niż poprowadzić dyskusję. Mam już pomysł, jak mogłabym poprowadzić ten dział i w miarę możliwości chciałabym wcielić go w życie. Po za tym, nie mam problemów z ortografią czy interpunkcją (a raczej jej nadmiarem, mam do tego tendencję), nie ogranicza mnie czas, bo napisanie takiego posta raz na tydzień czy tam dwa wyczynem nie jest. Jeszcze te tematy....grr, no dobra :3
    Proponuję:
    Święto X: Potrzebne, a może jest tylko pożywką dla wielkich galerii?
    Tolerancja! Kiedy i wobec kogo?
    Wiosna, lato, jesień, zima-a ty którą wybierasz?
    La, la, la...czyli coś o muzyce!
    To może się załapię na Uzależnionych :D
    Pozdrawiam i życzę wesołych świąt
    ~Weronikao99

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + Dodam, że w razie potrzeby mogę zastąpić redaktora dziennego i dodać post związany z nowościami, nawet na stałe mogę się tym zająć :-)

      Usuń

  14. REDAKTOR DZIENNY
    Nigdy nie pisałam na blogu z tak dużą ilością czytelników, a więc jest to dla mnie wyzwanie i bardzo chciałabym spróbować. Mam 14 lat i na imię Zuza, a na Stardoll jestem już od ponad trzech lat. Na stardoll ukrywam się pod nickiem zizi009. Pisałam już na wielu małych blogach, ale żaden nie utrzymał się dłużej niż pół roku.
    Poza tym piszę dobrze ( klawiatura nie gryzie ) i dosyć dobrze znam blogera. Ogólnie - potrafię robić wszystko co jest potrzebne do pisania na blogu. Nie robię błędów ortograficznych, czy też stylistycznych a także interpunkcja jest mi nie obca. Liczę na rozpatrzenie mojego zgłoszenia ( pozytywnie ), gdyż na prawdę zależy mi na pisaniu tutaj. Mam dużo wolnego czasu, więc nie zrenygnuję za szybko. Jestem osobą kreatywną i pełną pomysłów. Uwielbiającą grać w tenisa.

    Pozdrawiam całą załogę. zizi009

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam . Mam na imię Weronika . Od jakiegoś czasu oglądam wasz blog jest bardzo fajny podoba mi się jego wygląd , jacy są ludzie itp . :) .Mam dużo wolnego czasu ... Umiem posługiwać się blog-spotem . Mam 55 leven . Czasem poświęcam dużo czasu stardoll nudząc się. Od jakiegoś czasu zostałam redaktorką pewnego bloga wiec wiem jak to jest . Nie robię błędów ortograficznych ale również szybko się uczę na błędach . Jestem kreatyna i mam dużo pomysłów . Gram w Stardoll od 2012 roku ale grałam i wcześniej znam się bardzo dobrze moim zdaniem na Gimpie i na modzie . Interesują mnie bardziej działy o dyskusjach czy poradniki makijażu. Nie jestem nie miła i chętnie pracuje z ludźmi . Naprawdę wspaniałą przyjemnością będzie pisanie na tym blogu . Pozdrawiam Wszystkich . A ukrywam się nikiem wera1Heart a to moja poczta weronikapoplawska17@wp.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nazywam się Weronika, mam 14 lat. Cechuję się zdolnościami manualnymi, jestem gamerką oraz interesuje mnie psychologia, psychiatria, zjawiska paranormalne, kryminologia i moda. Od pewnego czasu ciekawi mnie też technologia chemiczna, biotechnologia i farmacja. Na Stardoll można mnie znaleźć pod nickiem painfulHUG. Konto to posiadam niecały rok, jednakże jest to moje drugie. Całe moje "doświadczenie" ze Stardoll wynosi ok. 5 lat. Chciałabym zostać redaktorem dziennym. Pisałam już na blogu "Staroll według was", jednakże w tym czasie miałam problemy ze zdrowiem, co miało wpływ na częstotliwość pisania postów. Prócz tego nie korzystałam ze swojego komputera, co także utrudniało mi pracę redaktorki. Teraz jednak jestem w pełni "dyspozycyjna". Uważam, że dział, którym chcę się zająć, jest moją najmocniejszą stroną. Zostałam laureatką w konkursie z j.polskiego, a także posiadam bardzo dobre oceny z tego przedmiotu, więc ortografia, interpunkcja oraz układanie sensownych zdań nie są dla mnie żadną trudnością. Umiem bardzo dobrze posługiwać się Bloggerem. Chciałabym dołączyć do załogi, ponieważ od dawna moim małym marzeniem jest pisanie na blogu o takiej tematyce. Za ostatnim razem przez zrządzenie losu niestety nie udało mi się spełnić na tym stanowisku. Jednak mimo tego, że jestem realistką, optymistycznie patrzę w przyszłość i myślę, że uda mi się jeszcze zrealizować. Posiadam sporo wolnego czasu i chętnie poświęcę je na działalność tutaj.
    Pozdrawiam,
    painfulHUG

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzień dobry. Jestem Julka i mam 14 lat. Mam dużo wolnego czasu ponieważ nie uczę się bo większość zapamiętuje z lekcji. Na stardoll jestem od 2010 roku ale nie na tym koncie ( amelia_8 ) bo moje stare straciłam. Mam 41 leven. Umiem obsługiwać się Blogerem. Interesuje mnie dział REDAKTOR DZIENNY.

    moje gg : -------------------------> 41279766

    moja poczta : -------------------------> juleczkaa2012@onet.pl

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witajcie, jestem Julia i mam 19 lat. Chcę być redaktorem dziennym. Jestem na bieżąco z nowościami, mam dużo czasu na zajmowanie się blogiem i myślę, że nie mam problemów z ortografią oraz nie popełniam literówek. Mam nadzieję, że moje zgłoszenie zostanie pozytywnie rozpatrzone i dostanę posadę.
    Julka0239

    OdpowiedzUsuń
  19. Raczej szanse mam żadne xd

    OdpowiedzUsuń
  20. Cześć. Nazywam się Agata, mam 15 lat. Na Stardoll kryję się pod nickiem Sybillea. Chciałabym być redaktorką ds. makijażu. Jestem osobą kreatywną, potrafię obsługiwać Bloggera, piszę bezbłędnie.

    Moje portfolio:
    http://oi40.tinypic.com/2589pup.jpg
    http://oi39.tinypic.com/2k0jsp.jpg
    http://oi44.tinypic.com/107wakg.jpg
    http://oi42.tinypic.com/1604mro.jpg
    http://oi42.tinypic.com/29glkt0.jpg
    http://oi41.tinypic.com/fk9sib.jpg

    Liczę na pozytywne rozpatrzenie mojego zgłoszenia.
    xoxo, Sybillea

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam. Mam na imię Klaudia. W tym roku skończyłam 16 lat. Po ponad półrocznej przerwie na stardoll'u - powracam :) Chciałabym się zgłosić na stanowisko redaktora od dyskusji. Uważam, iż potrafię zainteresować czytelnika treścią swojej pracy na wybrany temat. Nie mam problemów z ortografią, nie popełniam błędów w pisowni. W przeszłości prowadziłam 2-3 blogi, z których musiałam zrezygnować ze względu na brak czasu. Jestem w stanie napisać jeden ciekawy artykuł tygodniowo. Interesuje się modą, makijażem i sportem. Trenuję wyczynowo tenis ziemny, przez który nie jestem w pełni dyspozycyjna czasowo. Jestem ambitna i mam parę asów w rękawie, które mogą was na pewno zaciekawić :) Mam nadzieję, iż rozważycie moją propozycję współpracy :)

    PS Mogłabym również mieć oddzielny dział, typowo już niezwiązany ze stardoll'em, w którym odpowiadałabym i pomagałabym czytelniczkom w życiu codziennym, uczuciowym, jeśli tylko byłybyście chętne do współpracy i otwarcia takiego działu :)

    Propozycje tematów:
    - Kiedy powiedzieć STOP ?
    - Do 3 razy sztuka.
    - Szczęście - pojęcie względne.
    - Ja, czyli kto?
    - ZDROWE nie znaczy NUDNE.
    - Coś za coś, czyli wyrzeczenia w naszym życiu.

    Pozdrawiam,
    XxXxXDina

    OdpowiedzUsuń