poniedziałek, 2 grudnia 2013

Modowe zmagania: Chanel Tribute Winter 2013

Ochłonęliście już po nowej dostawie Chanel? Ja w dalszym ciągu nie potrafię się nacieszyć zakupami i chętnie sięgnę po kolejną dawkę ubrań. Niemniej jednak, dostawa jest niezwykle ekskluzywna i dużo kosztuje, więc trzeba pilnować budżetu. Na moje zakupy wydałam ok. 400sd. Kupiłam nie za dużo, ale też na tyle by się nacieszyć. Przeraziła mnie ilość wydanych stardollarów, ale w końcu to Chanel! Mój pogląd na najnowszą kolekcję nieco różni się od poprzednich zachowań względem tribute. Nie mam zamiaru topić pieniędzy, a wręcz przeciwnie - inwestycja w modne fasony to nic innego jak strzał w dziesiątkę!
Jakie ubranka warto kupić?










Nikt z Was nie pożałuje, jeśli swoje stardollary włoży w torebki przedstawione na screenie oraz topy. Te cztery rzeczy to absolutny Must Have tej kolekcji. O ile bez wełnianego swetra, czy kolejnych szpilek przeżyjecie, tak te bluzeczki muszą się znaleźć w Waszej szafie. Jeśli nie jesteście miłośnikami takiej odzieży, to i tak zainwestujcie w nie, bo mogą przybrać na wartości! Czarny żakiet ze złotymi łańcuszkami oraz transparentna pudrowa sukienka to moje oczka w głowie. Już wyobrażam sobie wyjście na salony w tej kreacji. Poza tym, warto kupić czarną bluzeczkę z rękawkami 3/4 oraz tą ciekawą kurtkę. Pamiętajcie, że podróby Chanel na stardoll nie znajdziecie! Myślę, że po tym krótkim przedstawieniu zakupów możemy przejść do stylizacji.





Co sądzicie o nowej dostawie? Podobaja Wam się moje stylizacje? 
Zachęcam do komentowania, do wygrania atrakcyjne nagrody dla stałych bywalców ♥

22 komentarze:

  1. Hmm... jakby to ująć, wybrałaś najlepsze z najlepszych ubrań :p Stylizacje jak zawsze świetne i w pełni dopracowane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Baaaaardzo, bardzo, bardzo piękne stylizacje! Nie umiem się zdecydować, która jest najlepsza, ale powiem, że w 1 stylizacji wszystko idealnie pasuje! :)

    Tak trochę z innej beczki, widziałem, że jedna z najpopularniejszych bloggerek, Jessica Mercedes ma zamiar kupić oryginalną torebkę Chanel :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekałam na podobnego posta i... Cudowne, cudowne stylizacje! Kupiłam na razie 4 rzeczy, lecz jutro dokończę zakupy, bo obecnie mam mętlik w głowie na co wydać tyle stardollarów. C:

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w pudrowej sukience od pierwszego wejrzenia, w tej dostawie jest bardzo dużo ładnych ubrań, tak dużo, że aż nie wiadomo co kupić. Największym minusem są ceny, ale również uważam, że zakup owych ciuchów to inwestycja.

    Stylizacje piękne, każda ma w sobie coś ciekawego, warto dłużej na nich skupić wzrok. Gratuluję ciekawego artykułu :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Aww piękne *.* Wszystkie podobają mi się tak samo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne stylizacje, ja na razie zakupiłam 2 koszulki, torebkę, kurtkę i żakiet. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Profesjonalny post. Stylizacje jak zawsze są wspaniałe, można je oglądać godzinami i ciągle podziwiać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej do gustu przypadła mi stylizacja nr 1

    OdpowiedzUsuń
  9. nie podoba mi sie tylko kurtka w kratkę z tego co wybralaś i top z oblanym sercem -wolę klasykę, reszta jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  10. BOSKO <3 Tylko tyle można powiedzieć. Stylizacja, zresztą jak zawsze BOMBA! Czekam na dalsze posty ;3


    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  11. Ceny wysokie, ale według mnie czarna kopertówka i koszulka z napisem to absolutny must have.
    Stylizacje ładne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacje są fantastyczne! Chętnie ubrałabym tak swoją doll.

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne stylizacje. Do artykułu wybrałaś najlepsze ubrania z całej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne stylizacje. Jedynie z tego co wybrałaś nie przypadła mi do gustu tylko 1 rzecz. Ogólnie kolekcja jest dobra, ale te ceny są straszne

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne stylizacje. *-*

    OdpowiedzUsuń
  16. W stylizacjach się zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna jest pierwsza stylziacja, dlatego kupiłam tą kurtkę ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kupiłam sweter i torbę stąd. + Spodnie, których tu nie ma

    Podoba mi się sweter i kurtka, jednak nie dokupię bo mnie nie stać

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe stylizacje...:DD Mam zaledwie 3 rzeczy z tego, co tu pokazałaś i chyba będę musiała iść na zakupy jeszcze raz... :)
    AramintaMona

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne stylizacje, na prawdę nie dość że masz wyczucie gustu to jeszcze tyle pięknych ciuszków na stardoll to jeszcze potrafisz je cudownie połączyć. Wspaniałe są. Chciałabym być stałym bywalcem, ponieważ ten blog jest jednym z najlepszych. Dobrze,że go kontynuujecie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Stylizacje - super! Zachowałaś styl Coco, co wcale nie jest takie łatwe :)

    OdpowiedzUsuń