niedziela, 8 grudnia 2013

Kalendarz Hot HotBuys: 8.12.2013

To już ósme okienko adwentowego kalendarza, które mamy do dyspozycji. Co się pod nim kryje? Sandałki na szpilce Hot HotBuys Party Heels. Ich cena to 13sd. Tym razem muszę przyznać, że cena mnie nie przeraziła, a buty przypadły mi do gustu. Na początku nie planowałam ich kupować, ale gdy przybliżyłam ekran i zobaczyłam jakie są śliczne pod względem kolorystycznym i ułożenia na stopie, to postanowiłam, że muszę je mieć! A Wam przypadły do gustu?

Spośród komentarzy wylosuję osobę, która otrzyma stardollary na ich zakup.



Podoba Wam się outfit? Zamierzacie kupić te buty? 
Zachęcam do aktywności na blogu. Do wygrania wspaniałe nagrody ♥



26 komentarzy:

  1. Buty z daleka są takie sobie, ale rzeczywiście z bliską wyglądają pięknie! Stylizacja jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z bliska wyglądają o wiele lepiej, jednak i tak nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stwierdziłam, że codziennie nie czekam, na to co jest w kalendarzu, Tylko co zrobisz z tą rzeczą. I znowu zaczynam być przekonywana do następnej niespodzianki z kalendarza. Piękna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna stylizacja. Chyba skuszę się na buciki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna stylizacja, naprawdę. Buty mnie nie przekonują i poza tym cena również trochę pozostawia do życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna stylizacja! Buty nie są złe, ale i tak ich nie kupię.

    Klamar33

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty są fajne, a stylizacja boska! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam tak samo jak ty. Też nie chciałam ich kupić na początku, ale teraz dzięki Twojej stylizacji widzę, że opłaca się zainwestować w nie te 13 stardolarów, bo tak jak pisałaś fajnie układają się na stopie i mają cudny kolorek :) Niestety narazie wstrzymam się z ich zakupem, ponieważ nie mam pieniędzy na ich zakup :(
    Stylizacja cudowna, zresztą tak jak każda zrobiona przez Ciebie :) Fajnie dobrane kolorystycznie, a ciuchy boskie!
    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  9. Na początku gdy zobaczyłam buty wydawały się okropne i stwierdziłam, że ich nie kupię. Jednak gdy dokładniej im się przyjrzałam stwierdziłam, że mają ładną kolorystykę. Przez Twoją stylizacje mam dylemat.

    AgnesMAgnes99

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Początkowo uznałam, że te buty są brzydkie. Spodobała mi się jednak Twoja stylizacja i sposób, w jaki je wykorzystałaś (buty). Zastanowię się jeszcze nad ich kupnem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna stylizacja <3, buty jednak mnie nie przekonują

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja ładna, jednak buty mi się nie podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja jak zawsze śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wielkie love (kolejne), ale nie kupię raczej tych butków, bo wydaje mi się, że ja nic z nimi nie wymyślę fajnego.

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty same w sobie są cudowne ale ich cena nie jest na mój portfel. Nie tuzinkowy wygląd naprawdę przyciąga ale wiem że nie stworzę z nimi wielu stylizacji więc tym bardziej ich nie kupię, a twoja stylka jest cudowna.

    MissParis125

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacja jest ładna, ale buty nie przypadły mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  18. Buty same w sobie nie zainteresowały mnie, ale na Twojej doll wyglądają wspaniale, zwłaszcza w połączeniu z tą spódnicą:)
    AramintaMona

    OdpowiedzUsuń
  19. Początkowo buty nie przypadły mi do gustu, ale podobnie jak w twoim przypadku pa przybliżeniu ich, bardzo mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne buty. Nie mam sd, więc nie kupię, a stylizacja jak zawsze boska <3




    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  21. Buty są bardzo oryginalne, ale podobają mi się (choć czytałam o nich wiele negatywnych opinii)
    Muffin.Love.

    OdpowiedzUsuń