sobota, 7 grudnia 2013

Kalendarz Hot HotBuys: 7.12.2013

W dzisiejszym okienku adwentowego kalendarza pojawiła się tunika, która wg metki jest sukienką, a nazywa się Hot HotBuys Xmas Gift Dress. Jej koszt to 16sd, uważam, że to trochę wysoka cena. Póki co to jedyna rzecz z kalendarza, która oddaje aktualnie panujący klimat świąt. Moim zdaniem sukienka jest ładna, bardzo urocza i na pewno nie jedna osoba wykorzysta ją w należyty sposób. A Wam się podoba?

Spośród komentarzy wylosuję osobę, która otrzyma stardollary na jej zakup.



Podoba Wam się dzisiejsza stylizacja? Zamierzacie kupić tego Hot Buys'a?
Zachęcam do komentowania postów, gdyż do wygrania są atrakcyjne nagrody.

23 komentarze:

  1. Stylizacja ładna, ale sukienki nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka, już ją kupiłam

    MissParis125

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylka ladna, choc plaszcz chyba ciut za ciemny :D

    Sukienka jest ciekawa, ale troche nam sie z pudelkiem na slodycze kojarzy.

    OdpowiedzUsuń
  4. stylizacja śliczna, sukienka też, ale nie mam sd :(((((

    kruha

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie, ale sukienki nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ladna stylka :)

    mooniaa96

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, ale póki co nie mam "luźnych" sd na jej zakup.
    domsot

    OdpowiedzUsuń
  8. jeju świetna stylizacja! miałam ten płaszczyk ale niestety głupia ja sprzedałam:/

    misiulka2231

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, zachęca do kupna sukienki. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna stylizacja. Sukienka podobała mi się, ale ze względu na cenę przyhamowałam. I świetnie że wprowadziłaś trochę humoru.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna stylizacja!!! Wcześniej jakoś nie miałam zamiaru jej kupić, ale gdy zobaczyłam twoją stylizacje od razu zmieniłam zdanie. Kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tunika spodobała mi się od pierwszego wejrzenia, jest fajnie zrobiona i tak jak napisałaś, dopiero ta rzecz z kalendarza oddaje prawidzwy klimat świąt. Kupiłam ją od razu! Stylizacja jaką wykonałaś jest śliczna, i tak jak tunika przybliża nas do atmosfery świąt <3 Pozazdrościć tylko!
    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja. :) Zastanawiam się jeszcze nad jej kupnem. Może kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka brzydka, ale stylizacja nawet fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja, jednak sukienka trochę słabiej przypadła mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja mnie przekonała ;D



    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  17. Super stylizacja, zachęca do zakupu, a sukienka świetna
    Muffin.Love.

    OdpowiedzUsuń