poniedziałek, 9 grudnia 2013

Kalendarz Hot HotBuys: 9.12.2013

W dziewiątym okienku kalendarza adwentowego pojawiły się kraciaste piżamkowe spodnie Hot HotBuys Cropped Pants. Ich cena to 16sd, jest przeciętna. Spodnie są ładne, w uniwersalnym kolorze, jednak nie polecam ich osobom, które nie mają na nie pomysłu. Jeśli umiejętnie nie podejdzie się do sprawy, to poszerzają bardzo biodra naszej doll, nawet gdy są najszczuplejsze. Poza tym, jeśli posiadasz w swojej szafie kraciaste pantsy ze Special Offer, nie kupuj. Podobają Wam się?

Spośród komentarzy wylosuję osobę, która otrzyma sd na ich zakup.






Przypadła Wam do gustu dzisiejsza stylizacja? Zamierzacie kupić te spodnie?
Zachęcam do komentowania i brania udziału w atrakcjach bloga. Do wygrania ciekawe nagrody! ♥


19 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja, ja raczej nie kupię tych spodni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna stylizacja jednak spodni nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna stylizacja, chyba zainwestuję w te spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. podobają mi się spodnie, lubię ten motyw i podoba mi się ich kolor. może sobie zrobię z prezent urodzinowy i je kupie.. ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Noszę się właśnie z zamiarem zakupu tego cudeńka, a Twoja stylizacja utwierdza mnie w przekonaniu, że warto :D Co do Twojego rozwiązania - już zaczyna mi brakować słów uznania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zbieram sd na coś innego :)
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna stylizacja. Chyba kupię, bo nam już pewien pomysł na stylizację z nimi.

    Klamar33

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłabym gdyby nie zbliżająca się nowa kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam zamiar kupić, podsunelas mi super pomyśl z zakryciem tych poszerzonych bioder
    Muffin.Love.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne, ale nie mam sd. Uwielbiam pidżamy!! *o*



    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne, ale mnie nie stać :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że wczoraj nie weszły, byłyby idealne na piżamowo-dresową "stylizację" domową c:

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie kupię, choć stylizacja bardzo mi się podoba. Niezbyt mi się podobają - spodnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi to piżamy nie przypomina, są bardzo fajne.
    Ładne stylki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne, stylizacja jeszcze lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spodnie są nietypowe, a stylizacja wyszła całkiem fajnie. Możliwe, że je kupię.
    AramintaMona

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie podobają mi się te spodnie, nie kupię ich, ale stylizacja świetna! :)
    DzikaNaomi

    OdpowiedzUsuń