środa, 4 grudnia 2013

Kalendarz Hot HotBuys 4.12.2013

To już czwarty dzień Hotbuysowego kalendarza. Tym razem w okienku kryje się sukienka Hot HotBuys Taritan Dress. Jej cena to 17sd, uważam, że jest wygórowana. Sukienka ma śliczny krój i ładne kolory, a krata wykonana jest bardzo starannie. Poza tym guziczki, kołnierzyk, podszewka i rękawki świetnie podkreślają kształt,dodają uroku i elegancji. Uważam, że warto posiadać ją w swojej szafie, chociażby po to, aby później sprzedać ją trochę drożej. Oto moja propozycja zestawienia z tą sukienką. Właściwie to zakryłam ją, jednak uwierzcie mi, możliwości jest wiele. Podoba Wam się, zamierzacie ją kupić?

Spośród komentarzy pod tym postem wylosuję osobę,
która otrzyma sd na zakup tego HB.




Podoba Wam się dzisiejsza stylizacja? Zachęciłam Was do zakupu?
Zachęcam do komentowania, do wygania atrakcyjne nagrody dla stałych bywalców!

27 komentarzy:

  1. Genialna stylizacja ;)
    Zastanawiałam się czy kupić tą sukienkę, ale teraz już wiem, że warto ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Z dnia na dzień coraz piękniejsze stylizacje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna! Lecę kupić sukienkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna stylizacja, bardzo podpada mi pod gust *o*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba, na pewno kupię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Po zobaczeniu na Stardoll tej sukienki od razu ją skreśliłam, a teraz... Ta stylizacja z nią jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna jak zawsze. Podoba mi się dobór kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje stylizacje sprawiają, że chcę wykupić całą starplazę i kalendarz :D Sukienka jest ładna - ma uroczy kołnierzyk, ale nie zachwyca mnie na tyle by wydać 17SD, zwłaszcza, że nie wiem, co będzie za kilka dni...

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna, twoje stylizacje mnie zachwycają ! <3333333 ( oddaj torebkęę !! )
    Nie mam płaszcza i butów ale mam inne czerwone :)
    Świetna !

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie zachecilas, stylizacja jest prześliczna c:

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna sukienka i stylizacja ^.^

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja zachęca do kupna, niestety wydałam wszystko.
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  13. cudna stylizacja. możliwe że kupię tą sukienkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna stylizacja i sukienka


    Zizi009

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie podoba mi się, Stylizacja boska jak zwykle ;*



    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienki raczej nie kupie, ale stylizacja śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka i stylizacja śliczne, choć w stylce ledwo widać sukienkę. I oczywiście znowu zachęciłaś do kupna.

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się ta sukienka, kupię ją
    Stylizacja też ładna

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie!
    Ale sukienki nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja. Ubrania i dodatki świetnie ze sobą kontrastują.
    Sukienka ładna, ale nie kupię. Zbieram pieniądze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szczerze mówiąc to sukienka nie jest w moim typie, toteż nie przypadła mi do gustu :D ale stylizacja jest bardzo, bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń