wtorek, 3 grudnia 2013

Kalendarz Hot HotBuys 3.12.2013

Trzecie okienko stardollowego kalendarza zostało otwarte. Kryje się pod nim para butów Hot HotBuys Jeffrey Ankle Boots inspirowana kolekcją Jeffreya. Ich cena to 14sd. Moim zdaniem buty są bardzo przecięte. Co prawda mają piękny kolor, jednak ich kształt oraz koturn to pomyłka. Poza tym, mam wrażenie, że są niedopracowane od górnej części buta, a sznurówki są za bardzo ściśnięte. W żaden sposób nie robią takiego wrażenia jak platformy, już z Callie Picks. Zamierzacie je kupić?

Spośród komentarzy pod tym postem wylosuję osobę,
która otrzyma sd na zakup tego HB.



Podoba Wam się dzisiejsza stylizacja? Zachęciłam Was do zakupy?
Zachęcam do komentowania, do wygania atrakcyjne nagrody dla stałych bywalców!

22 komentarze:

  1. Bardzo ładna stylizacja, kupię te buty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę ładne buty. Stylizacja świetna !!!

    Klamar33

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego każda twoja stylizacja musi być taka piękna... ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna stylizacja - jak zawsze.
    Buty mnie jednak nie przekonują. Może je kupię, a może nie,

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że buty nie są dłuższe. Osobiście je kupiłam, bo chcę uzbierać wszystko z kalendarza. Jak napisałaś - mają piękny kolor, podoba mi się także barwa sznurówek. Jeśli chodzi o stylizację to oczywiście uważam, że świetnie Ci wyszła. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja cudowna, buty też ładne :) Chciałabym je kupić.

    bambus99

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty mają świetny kolor i moim zdaniem są warte swojej ceny

    OdpowiedzUsuń
  8. Patrząc na nie kiedy są ustawione w taki sposób to stwierdzam, że przepiękne. Jednak po wejściu na sd są bardzo marne:( A szkoda, kolor jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Boskie, jak wszystkie HB z kalendarza. Jestem zdruzgotana bo nie mam teraz stardollarów :c Stylizacja świetna.


    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty z przodu cudowne...i na tym koniec. Kolor też jest piękny, ale przy niewyprostowanych nogach doll wyglądają koszmarnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty są świetne i mają piękny kolor. Zastanawiam się nad ich kupnem.
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja jest piękna, jak każda Twoja. Zazdroszczę sukienki. A buty są dość przeciętne

    OdpowiedzUsuń
  13. Buty nie zachwycają, ale twoja stylizacja jest piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mogłabyś robić gorsze stylizację? :D
    Przez tą zamierzam kupić te buty, choć widząc je pierwszy raz w plazie stwierdziłam, że poza kolorem są brzydkie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie podoba mi się stylizacja, ale masz śliczną twarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy tylko u mnie te buty wyglądają inaczej? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Po prostu nie widać przeźroczystego obcasa od lewego buta oraz połączyłam je z platformami z Fallen Angel i skarpetkami Killah

      Usuń
  17. Niezbyt mi się podobają, ale w Twoim połączeniu cudo!

    OdpowiedzUsuń