poniedziałek, 2 grudnia 2013

Kalendarz Hot HotBuys 2.12.2013

W dzisiejszym okienku kalendarza Hot HotBuys pojawiła się torebka Hot HotBuys Wink Bag, która kosztuje 14sd. Moim zdaniem cena przyzwoita, nie odstrasza aż tak bardzo. Motyw na dzisiejszym HB jest dosyć ciekawy, bo jest to karykatura ludzkich oczu z zarysem grzywki. Kolorystycznie super, łatwa do wykorzystania w różnych zestawieniach. Wzór torebki jest równie świetny, gdyż ładnie dopasowuje się do sylwetki doll, a przy długich włosach można regulować długość paska. Jedyny minus to dziecinny i niepraktyczny nadruk. Przedstawiam Wam moją propozycję.

Spośród komentarzy wylosuję jedną osobę, która otrzyma stardollary na zakup torebki.




Podoba Wam się stylizacja? Zamierzacie kupić?
Zachęcam do komentowania, co tydzień do wygrania atrakcyjne nagrody! ♥


20 komentarzy:

  1. Mi się nie podoba ta torba HB, ale świetnie ją wykorzystałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja, prawdopodobnie kupię ta torebkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podoba mi się print na tej torbie. Wzór ładny i praktyczny, lecz ten obrazek z oczami odpada. Nie kupię, ale stylizacja ładna. C:

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna, ale lepiej by wyglądała gdyby pierwsze oko też było otwarte

    OdpowiedzUsuń
  5. dobra kurtałka! a torebki raczej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  6. z kąd masz taką kurtkę ;o Śliczna

    OdpowiedzUsuń
  7. Świętna stylizacja a ta torebka ją jeszcze dopełnia. Lecz mi się nie podoba i nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pomysłowo wykonana kurtka :) Cała stylizacja też mi się podoba :)
    Aleksandra0308

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się ta torebka podoba ! :) Jest ładna ^^ Jednak aktualnie nie mam sd by ją kupić C: I świetna stylizacja :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie piękne Hb, a ja nie ma stardollarów!! SZLAK!! :c Stylka boska <3



    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  11. Torba nie podoba mi się, ale stylizacja genialna ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna stylizacja, chyba kupię tą torebkę.. Chociaż nie podoba mi się to jak leży na doll

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebka jest świetna - taka nietypowa, a to jest to, co cenię sobie :D Stylizacja świetna, dobry pomysł na kurtkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja, a torebka tak średnio mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja podobnie jak jaruś - nie podoba mi się torba, ale Twoja stylizacja z nią powala!

    OdpowiedzUsuń
  16. Torebka niezbyt mi się podoba. Nie kupię jej. A stylizacja świetna.

    OdpowiedzUsuń
  17. Torebka podoba mi się, a do tej stylizacji nadaje się wręcz idealnie. Bardzo trafne połączenie ;3

    bambus99

    OdpowiedzUsuń
  18. Torebka jest okropna, ale w Twojej stylizacji tego nie widać. Jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń