poniedziałek, 16 grudnia 2013

Kalendarz Hot HotBuys: 16.12.2013

W dzisiejszym okienku mamy możliwość zakupienia sukienki o dosyć ciekawej strukturze. Sukienka nosi nazwę Hot HotBuys Romantic Dress i kosztuje aż 28sd! Cena z kosmosu, kompletnie nie pasuje do kalendarza adwentowego. Kiedyś ceny ubrań i prezentów z kalendarzy wynosiły do 4sd, dzisiaj płacimy za przeciętne przedmioty do 7x więcej!!! Wracając do wyglądu dzisiejszego cukierka... Kupiłam, ponieważ lubię wyzwania i stwierdziłam, że na pewno świetnie ją wykorzystam, ale alepuję teraz to wszystkich: 28sd nie chodzi pieszo i jeśli nie macie pomysłu na tę sukienkę, nie wydawajcie na nią stardollarów. Trudna kolorystyka, krój, wzór, do tego sukienka ma szerokie rękawy, ciężko ją zakryć odpowiednim blazerem. Osobiście wykorzystałam ją jako podszewkę w koszuli i również wyszło to średnio, ponieważ musiałam użyć dwóch marynarek. Lepiej zostawcie sobie pieniądze na coś ładnego z nelly.com. Podoba Wam się ona?

Spośród komentarzy pod tym postem jedna osoba dostanie 28sd na jej zakup.


Podoba Wam się stylizacja? Zamierzacie kupić tego HHB'sa?

Konkurs 
Wystylizuj swoją lub moją doll z tą sukienką. Najlepsza praca otrzyma 50sd! Zalinkowane i podpisane prace należy składać pod tym postem do piątku, tj. 20 grudnia 2013r. Zakaz obróbki graficznej (dopuszczalne proste nogi, przekręcona głowa), preferowane białe tło. Powodzenia!

27 komentarzy:

  1. nie podoba mi się ta stylizacja...

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się! Ciekawy pomysł.
    Biorę się za stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna, jeszcze nie wiem czy kupię tą sukienkę, ale w konkursie na pewno wezmę udział. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka mi sie nie podoba, tak samo jak i jej cena. Stylizcja taka sobie ale może być, choć nie przekonała mnie do jej zakupu. 28 sd to stanowczo za wysoka cena nawet jak na kalendarz hhb. Nie mam pojęcia co zainspirowalo adminòw ( o ile takowi jeszcze się nami interesują ) do jej stworzenia.

    MissParis125

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie!
    Spróbuję, ale nie dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłaszam się, stylizacja na Twojej doll robiona. C:
      http://imageshack.us/a/img585/1457/o2ej.png
      Btw, świetny pomysł z reniferem! Jak to zobaczyłam to śmiałam, ale naprawdę, kreatywne!

      Usuń
  8. jej, świetnie sobie z nią poradziłaś, jestem pełna podziwu

    OdpowiedzUsuń
  9. zg Punkdosia

    https://imageshack.com/i/0hr4p5p

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja, ale chyba nie pokuszę się o tą sukienkę. Postaram się wziąć udział w konkursie.
    domsot

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wykorzystana sukienka :)
    Aleksandra0308

    OdpowiedzUsuń
  12. Powiem szczerze, że mi się spodobała kolorystyka i wzór. Jedyne co mnie męczy to ogólny wygląd. Ma bardzo dziwne rękawy, które ciężko pod czymś schować.
    http://i.imgur.com/XTahmqi.png
    kejt05

    OdpowiedzUsuń
  13. http://oi39.tinypic.com/fjoi1k.jpg

    MissYesebel

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylka. Później się zgłoszę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Boska stylka ;3 Co do sukienki to się zgadzam ;D



    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczna stylizacja.
    Sukienka jest boska, tylko że mnie nie stać.
    Jelene.

    OdpowiedzUsuń
  17. piekna. stylizacja tez mi sie podoba

    mooniaa96

    OdpowiedzUsuń
  18. sukienka ładna a stylizacja cudowna *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. Super pomysł, ja na pewno nie wpadłabym na pomysł z podszewką, sukienka mi się podoba, jest trudna do zrobienia stylizacji, ale też oryginalna
    Muffin.Love.

    OdpowiedzUsuń
  20. http://pl.tinypic.com/r/2qcgetj/5
    klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  21. a co do twojej stylizacji to jest olśniewająca !

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukienka za droga, nie kupię. Twoja stylizacja jednak jest świetna.
    Coś wykombinuję, ale potem.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudna stylizacja! Jestem pod wrażeniem ;)

    Zgłaszam się:
    http://i39.tinypic.com/2evxc36.jpg

    kachna999

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna stylizacja ♥ Świetnie wykorzystałaś sukienkę :)

    klamar33

    OdpowiedzUsuń
  25. jak zawsze fantastyczne stylki ♥

    OdpowiedzUsuń