niedziela, 1 grudnia 2013

Kalendarz Hot HotBuys 1.12.2013

Od dzisiaj możemy brać udział w kampanii adwentowego kalendarza Hot HotBuys.
Na pierwszej pozycji pojawiła się nam rozkloszowana spódniczka mini z motywem moro HotHotBuys Camo Kilt. Moim zdaniem spódniczka jest ładnie wykonana, a bardzo modne rozkloszowanie przyciąga uwagę. Kolorystyka jest genialna, niespotykana. Warto mieć ją w swojej szafie, może wiele zyskać na wartości. Jej cena to absurdalne 17sd, jednak myślę, że warto. 

Spośród komentarzy wylosuję jedną osobę, która wygra stardollary na jej zakup.



Podoba Wam się? Zamierzacie kupić?
Co sądzicie o mojej propozycji wykorzystania dzisiejszego HotHotBuys?
Zachęcam do komentowania, do wygrania atrakcyjne nagrody! ♥

35 komentarzy:

  1. Na pierwszy rzut oka spódniczka wydawała mi się ohydna, aczkolwiek Twoja stylizacja przekonała mnie do jej kupna. (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki 2 powodom kupiłam ją, Stylizacja i to, że w mojej szafie nie ma praktycznie ani jednej rzeczy w moro.
    A stylizacja jest fajna, nie pomyślałabym żeby tę spódniczkę zestawić z eleganckimi rzeczami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, a dzięki Twojej stylizacji jeszcze bardziej mi się spodobała!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, lecz spódnicy nie kupię :)
    PS: Świetna przeróbka dawnego nagłówka na zimowy :) Blog wygląda przecudnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódniczka jest genialna, śliczna, piękna ;)Tylko szkoda ,że nie mam sd na jej zakup ;-) może szczęście się do mnie uśmiechnie ;) Misiullaa

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie że dodałaś obok stylizscję. Wcześniej nie wiedziałam jak wygląda na doll. Na razie czeka w mojej liście życzeń, ale na pewno kupię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się, na razie nie mam stardollarów, a bardzo bym chciała ją mieć ;)
    CherryVenette

    OdpowiedzUsuń
  8. Admini przesadzili z ceną, jednak spódniczka jest świetna.
    Fajna stylizacja, podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodobała mi się spódniczka,ale najbardziej twoja stylizacja.Jest idealna <3
    the_gusty

    OdpowiedzUsuń
  10. Spódniczka ma ładny krój, wzór i kolorystykę jednak jak dla mnie 17 sd to trochę za dużo.
    Bardzo ciekawa stylizacja.
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna a szczególnie w połączeniu z ta stylizacją. chętnie bym ja kupiła lecz trochę szkoda mi tych 17 sd. Wolę poczekać na inne rzeczy z kalendarza no chyba, że bym wygrała sd na jej zakup wtedy jest moja ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoja stylizacja bardzo bardzo mi się podoba :)
    Ps. Bardzo pomysłowo wykonana torebka :]
    Aleksandra0308

    OdpowiedzUsuń
  13. spódniczka wcześniej mi się nie podobała, jednak dzięki Twojej stylizacji zmieniłam zdanie. Zaczęła mi się wydawać ciekawa, dająca wiele możliwości. Kupiłabym, ale mam 1 sd na koncie :\

    Belieber1D.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna stylizacja. Nad zakupem spódniczki jeszcze pomyślę, bo nie do końca przypadła mi do gustu. Kolorystykę ma świetną, ale krój do końca mnie nie przekonał, niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Spódnica jest świetna, ale niestety strasznie droga. Stylizacja cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Spódnica jest bardzo ładna, ale jej cena też. Bardzo ciekawa stylizacja :)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  17. Spódnica średnio mi się podoba, ale stylizacja jest ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Spódniczka jest ładna i pasuje do wszystkiego :) Ale brakuje kasy :c

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie kupię spódnicy, ale bardzo ładna stylizacja ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. nie podoba mi sie i nie kupie a stylizacja ładna :)

    mooniaa96

    OdpowiedzUsuń
  21. Spódnicz jest świetna ale jak to nasi kochani admini muszą ją dać za wysoką cenę. Gdyby kosztowała 12/14sd to bym ją kupiła ale jest za droga. A stylizacjia przepiękna

    MissParis125

    OdpowiedzUsuń
  22. cena to przegięcie, ale chyba ją kupię

    OdpowiedzUsuń
  23. Niespecjalnie mi się podoba ta spódnica, ale stylizacja całkiem ładna
    Dodatkowy + za płatki śniegu ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Stylizacja - cudo
    Spódnica nie jest taka, ale też nie jest zła :)! Może kupię

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczna!!! Ten wzór, kolor i krój! Po prostu boska!! Dlaczego ja teraz nie mam sd???!!!! ;(




    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  26. nie do końca w moim stylu,ale kupilam. Lubię kalendarze i to chyba najfajniejsza świąteczna atrakcja, bo z roku na rok mam co raz gorsze święta. A stylizacja piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam do niej mieszane uczucia, ale kupię :)
    ZawszeHannah1

    OdpowiedzUsuń
  28. B. ładna stylizacja. Spódniczki jednak nie kupię z powodu braku sd ;d

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie lubię printu moro, ale ogólnie spódnica mi się podoba. Zastanowię się nad zakupem. :)

    A stylizacja świetna! :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Może kupię, ale to dopiero po dostawie do Chanel.

    OdpowiedzUsuń
  31. stylizcja super, ale i tak nie przekonalas mnie do tej spodnicy, bo nie przepadam za moro :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Po tej stylizacji na pewno kupię!

    OdpowiedzUsuń