środa, 18 grudnia 2013

Impreza blogowa: Coraz bliżej święta!

Przypominam o imprezie! Za 20 minutek zaczynamy kochani!!! ♥


Kochani!
Bardzo serdecznie pragnę Was zaprosić na blogową imprezę, która odbędzie się jutro, tj. 17.12.2013 r.
o godzinie 20:30 w pokoju chatu założonym na nick oliwcia_paris. Tematem naszej imprezy są nadchodzące dużymi krokami święta, tak więc pamiętajcie o przebraniach za mikołaja, choinkę, skarpetę na prezenty, aniołka, bałwana czy pierniczka w lukrze!
Każdy jest mile widziany! Najlepsze przebranie zdobędzie 30sd!


20 komentarzy:

  1. Pff, zdjęcie beze mnie?! O nie, nie bawimy się tak!
    Kofii reniferku, to powinien być strój ROKU!^^

    OdpowiedzUsuń
  2. O, jak ciekawie, ale raczej mnie nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie będzie mnie :c Gdyby była jutro to tak, ale dziś nie ;-;



    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  4. No bez jaj, właśnie skończyłam się przebierać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale grozi mi niedostateczny z polskiego, jutro klasyfikacja ostateczna.

      Usuń
  5. rzal wlasnie sobie przypomniałam ze w srody mam angola od 18.50 do 20.20 ehh nie bedziecie mieli Baltazara xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi w sumie to pasuje, bo wczoraj też musiałam się uczyć.

    Klamar33

    OdpowiedzUsuń
  7. Uhuu! Będę raczej ;D



    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń