czwartek, 26 grudnia 2013

Ankieta

Przypominam, że tematem konkursu był makijaż zimowy. Cieszę się, że tak wiele osób chciało zmierzyć się z tym zadaniem, poziom był bardzo wysoki, jednak udało mi się wybrać 11 prac, które mnie wyjątkowo zachwyciły, jestem z Was dumna, ale już nie przedłużam ;).
Zapraszam do głosowania i gratuluję wszystkim uczestnikom. 

1.

 2.

3. (dwie prace)

 4.

5.

6.

7.

 8.

 9.

10

11.



Uwaga! Korzystając z okazji zapraszam Was dzisiaj wieczorem do luźnego postu dyskusyjnego, gdzie będziecie mogli lepiej się poznać :).

22 komentarze:

  1. Ile świetnych makijaży... Ciężki wybór.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka makijaży nie powinno się tutaj znaleźć. Uwazam, ze moja praca powinna się tutaj znaleźć.
    Glos na kotka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za umieszczenie mnie w ankiecie, głosuję na Lawliet.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lawliet najlepsza! <3


    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  5. Lawliet wykonała piękny makijaż.
    Hill88

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za umieszczenie mnie w ankiecie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. miło, że znalazła się w ankiecie :)

    zagłosowałam na Lawliet.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lawliet najlepsza <3

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej 1 <33 Jest stonowany, nie ma tam takiego..hmm huraganu xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Zagłosowałam na 3, cudowna praca.

    KiaCarnes

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję, wybrałam nr 8
    London.Tipton8

    OdpowiedzUsuń