piątek, 13 grudnia 2013

#2 superstars128

Na samym początku chciałabym Was o coś poprosić. Bardzo trudno jest mi dotrzeć do wszystkich profili, dlatego jeśli Wy znajdziecie jakąś stylizację, bądź uznacie, że Wasza jest godna uwagi, to napiszcie mi o tym w komentarzu. 

Tym razem trochę mocniejsza stylizacja. Superstars128 połączyła ze sobą czerń i srebro, co zawsze genialnie się komponuje. Użyła sukienkę z HHB, którą urozmaiciła dodatkową sukienką na dekolcie, oraz spódnicą wystającą z dołu. Całości dopełniła przez wszystkich uwielbiana torebka Chanel.


Kurtka - RIO
Sukienka - HHB
Kapelusz - bonjour bizou
Buty - Callie's Picks
Torebka - Chanel
Sukienka - Young Hollywood
Spódnica - MSW'13

Jak Wam się podoba ta stylizacja? 
Lubicie połączenia czerni ze srebrem?

17 komentarzy:

  1. Nie bardzo mi się podoba, inny gust. c;

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba :3

    bambus99

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podoba połączenie tej sukienki z bluzką i spódnicą (?) :>

    OdpowiedzUsuń
  4. MOŻE BYĆ, ale szału nie robi. ;)
    ps. warto tez czasem przeglądać blogi modowe o sd, chociaz teraz mniej fajnych blogów jest.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odwiedź Fyusha, ma dzisiaj genialną stylizację.
    Ta mi się nie podoba :C

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jest zła, ale moim zdaniem pogrubia doll

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna, moim zdaniem nawet bardzo ładna ! <3
    ps. zerknij do mnie może ci się spodoba, ale wątpie. XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem, o co Wam chodzi, bo bardzo ładnie użyła sukienkę, która sama w sobie jest brzydka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Boska stylizacja ;3



    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie podobają mi się 'stroje dnia' na blogach, ale ten jest bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń