wtorek, 10 grudnia 2013

#1 Stylizacja Dnia: juliaisdead

Hej. Jestem kejt05 i od tej pory we wtorki i piątki będę dodawać stylizacje dnia. 
Postaram się nie iść na łatwiznę pokazując Wam za każdym razem "fejmy", ponieważ moim zdaniem to nie ma sensu. Każdy wie, że oni mają ładne stylizacje, a tymczasem jest wiele doll, które również zasługują na wyróżnienie. I oczywiście nie zabraknie tu zagranicznych "gości". 

Na juliaisdead natrafiłam przeglądając profile. Pochodzi ona z Brazylii i może się pochwalić 62 lvl. 
Jej stylizacja jest delikatna i urocza, co znakomicie pasuje do wystroju pokoju w którym się znajduje. 
W stylizacji wykorzystała spódnicę HHB, którą ozdobiła złotymi akcesoriami i białą, elegancką bluzką. Również jej makijaż ze wszystkim współgra, dlatego postanowiłam ją tutaj przedstawić. 




Bluzka - Pretty n' Love
Spódnica - HHB
Torebka - Chanel
Buty - Special Offer
Naszyjnik - Epiphany



Co myślicie o tej stylizacji ? 
Macie jakieś propozycje co do sposobu prowadzenia tego działu ?
Nie macie nic przeciwko zagranicznym doll? 


18 komentarzy:

  1. O, cieszę się, że świetna osoba będzie prowadzić dział, na którym pisałem jako pierwszy redaktor.
    A jeśli chodzi o stylizację, to wybrałaś bardzo dobra osobę, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będziesz pokazywała ludzi z innych krajów, nie tylko z Polski? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, będą zagraniczni goście, myślę że również poza Polską są interesujące doll.
      Jeśli wolałabyś widzieć tylko "rodaków" to daj znać, dopiero zaczynam w tym dziale, więc każde obiekcje się liczą. ;)

      Usuń
  3. Bardzo się cieszę, ze będziesz pokazywała stylizacje mniej znanych osób ;)
    Stylizacje która wybrałaś jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, cieszę się, że na blogu będą pokazywane mniej znane dollki. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna, ale jak dla mnie trochę zbyt mdła

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładną stylizacje wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna! Kocham takie delikatne stylizacje :>
    Mam nadzieję że będziesz pokazywała właśnie mniej znane doll :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Eh, znowu mi się popsuło "odpowiedz" przy komentarzach, strasznie za to przepraszam, jak się naprawi, to od razu wszystko napiszę w odpowiednim miejscu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super. Bardzo delikatna. ♥

    NaTaLkA2o0o

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się pomysł na szukanie ciekawych stylizacji spośród nieznanych doll. Ta jest fajna, może odrobinę przełamałabym te beże jakimś mocniejszym akcentem, ale i tak jest super:)
    AramintaMona

    OdpowiedzUsuń
  11. cudna stylizacja, ale czerwone paznokcie mnie denerwują.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kejtaza, świetny artykuł!
    Dobrze, że nie będziesz się ograniczać do polskich fejmów, ta stylizacja jest świetna, delikatna, dziewczęca ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna więc dlatego skopiowana. -.- :
    http://koralina2346.blogspot.com/2013/12/lolly.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Directioner#1
    Wzorowałam się na tej stylizacji, ale w niej taka sama jest tylko spódniczka i podobna (aczkolwiek nie ta sama) bluzka. Torebka inna, buty inne, nie dałam tu naszyjnika, a dołożyłam pasek i korale. Choć stylizacje są podobne przez dwa rzucające się w oko elementy (bluzka, spódniczka), ta moja wydaje się być zwykłym kopiarstwem, lecz ono jest wtedy, gdy skopiuje się właściwie całą stylizację, bez wyjątku c: I nie życzę sobie oskarżana mnie bez powodu, za to możesz mieć problemy :')

    OdpowiedzUsuń