sobota, 30 listopada 2013

Inforamcja

Chciałabym przekazać Wam informację dotyczącą wyglądu bloga. Gotowy, całkiem inny i zmieniony wygląd pojawi się w drugim tygodniu grudnia, jednak na początek tego miesiąca mam zaplanowane kilka atrakcji, które nijak będą oddawały klimat świąt przy jesiennym wyglądzie. W związku z tym "modernizacją" teraźniejszego nagłówka jesiennego na zimowy zajęła się aga19998 tylko po to, abym nie musiała już w święta patrzeć na pomarańczowe odcienie.

Dlatego tutaj będę miała do Was prośbę, otóż byłabym wdzięczna, gdybyście nie krytykowali, że tamten nagłówek był lepszy, czy coś w ten deseń. Ta zmiana jest tylko na czas niecałych dwóch tygodni by milej spędzało się tutaj czas i chętniej brało udział w świątecznych atrakcjach na blogu. 


29 komentarzy:

  1. Fajne spadające płatki śniegu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny nagłówek, tylko kapelusz zamieniłabym na czapkę ;)
    BritnejGirl

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie może tak zostać już, uwielbiam niebieski. C:

    OdpowiedzUsuń
  4. Spadające płatki <3 Śliczny nagłówek *_*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny nagłówek I spadające płatki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że płatki śniegu przypadły Wam do gustu kochani! ♥

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest świetnie, mi się nawet podoba bardziej niż wcześniej. Jedyne co mi tu nie pasuje, to jesienne banery.
    A te płatki śniegu są bardzo fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nagłówek lepszy niż jesienny (#teamblonde) chcę więcej śnieżynek :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nagłówek świetnie zmieniony, a śnieżynki to strzał w dziesiątkę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zmiany, a śnieżek daje atmosferę zbliżającej się zimy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super jest! Tak nastrojowo, w końcu zima to najpiękniejsza pora roku.. :)))
    AramintaMona

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie, jestem fanką twórczości Agi :)
    Płatki też fajne, ale na dłuższą metę trochę wkurzające.
    Klimat jednak jest i jak najbardziej oryginalnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. jest idealnie. ja bym wcale nagłówka nie zmieniała - edytowała go własnie na różne pory roku inaczej. moim zdaniem to genialny pomysł, nie chce nowego nagłówka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna wersja nagłówka, bardzo mi się podoba ;3 Tło jest świetne <3 Ogólnie cały wygląd jest bardzo ładny ^^


    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny i te spadające płatki śniegu. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. jejku jak tu teraz ładnie *.* lepiej taka wersja nagłówku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie się podoba. I te fajne płatki ^^ :D

    OdpowiedzUsuń