środa, 3 grudnia 2014

Nowa kolekcja Callie's Picks

W Starplazie pojawiła się nowa, trzydziesta już odsłona Callie's Picks. Tym razem szansę na zakupy mają chłopcy - szkoda tylko, że do kupienia są rzeczy archiwalne, graficy mogli stworzyć jakąś nową kolekcję. Ale mimo to, chłopaki mogą nacieszyć się "nowinkami". Ceny wahają się między 62 a 99sm i między 4 a 24sd. Polecam zakup rzeczy z trzeciego manekina na pierwszym piętrze i czerwonych spodni za sm.
Co sądzicie o tej kolekcji? Kupicie coś?

11 komentarzy:

  1. Nic nie kupię, męskie rzeczy nie na moją doll.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam męskiej doll, ale miło, że admini pomyśleli o chłopakach :)


    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się najbardziej niebieska kurtka, którą już mam :)
    Zamierzam kupić kilka koszulek, które mogą mi się przydać, a także zastanawiam się nad płaszczem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Miły gest, ale na swoim koncie posiadam wszystkie ładne rzeczy, bo w kolekcji jest ich niewiele :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic nie kupię, nie ma sensu wydawać stardollarów na męskie ciuszki.

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolekcja nawet spoko ale raczej nie bede kupowac meskich ubran.
    ~Kaja451

    OdpowiedzUsuń
  7. kupie moze ta czapke co idys byla w mortal kiss oplaca sie bardzo i chyba sie skusze

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kolekcja. To dobrze, że pomyśleli o czymś dla panów, a i ja znalazłam kilka rzeczy, które nadają się dla damskiej doll :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupię może czapkę, która była wcześniej w Mortal Kiss. Poza tym raczej nic mi się nie spodobało.

    OdpowiedzUsuń