piątek, 5 grudnia 2014

Hot Buys - #5

W dniu dzisiejszym zostało udostępnione piąte okienko w kalendarzu świątecznym. Kryją się w nim srebrne szpilki na pasku z aplikacją na obcasie - Oh La La Pumps. Ich koszt wynosi 12sd. Według mnie, nie wyróżniają się niczym nadzwyczajnym, ale są klasyczne i to jest ich mocny punkt. Podoba mi się aplikacja na obcasie, choć myślę, że mogłyby być trochę zgrabniejsze. Na razie poczekam na inne rzeczy. Czapka z trzeciego okienka jest już niedostępna.
Co o nich sądzicie? Kupicie je?


12 komentarzy:

  1. Nie za bardzo przypadły mi do gustu, podoba mi się jedynie ich kolor, ale nie jest to wystarczający powód, żeby je kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. W spoilerach wydawały mi się dość fajne, ale teraz myślę, że ich nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie kupię, są tandetne, Chyba nie mają już pomysłów na te Hot Buys bo coraz gorsze....

    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy tylko mnie te butki przypomniają taką typową darmówke? Wyglądają bardzo dziwnie, te wykonanie i wgl. Kompletnie mi się nie spodobały na zapowiedzi i jak ubrałam je na moją doll również nie zmieniłam zdania. Na pewno nie kupię. Cena jest stanowczo przesadzona.

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  5. Za piękne to one nie są. Mogli by się postarać i zrobić jedna naprawdę fajną rzecz! Nie kupię ich.
    ~Kaja451

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie buciki, delikatne. Przydadzą mi się srebrne buty, a poza tym uwielbiam ćwieki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie powaliły mnie, nie kupię.

    OdpowiedzUsuń