czwartek, 25 września 2014

Talent z innej beczki

Postanowiłam pokazać Wam talent z nieco innej beczki, ponieważ tym razem osoba, którą wzięłam pod ostrzał posiada nie stardollowy, ale realny talent. Jej twórczość jest dla mnie wyjątkowo bliska i dodaje mi masę inspiracji. Widać, że autorka ma ogromne doświadczenie i wkłada w swoje dzieła pasję oraz ciężką pracę.

 Nie będę trzymała Was dużej w niepewności, mowa o Natalii Rak- absolwentce Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. Dowiedziałam się o jej pracach dzięki blogu, który prowadzi. Zapraszam Was bardzo cieplutko do odwiedzenia w chwili braku weny, na pewno Wasze odwiedziny będą dla niej miłą niespodzianką! LINK
http://nataliarak.blogspot.com/

Jestem bardzo dumna z tego, że mamy tak uzdolnioną Polkę i mam nadzieję, że świat będzie miał jeszcze okazje ją bliżej poznać.



Najbardziej trafiła w mój gust powyższa praca, dała mi trochę to myślenia i jest genialnie wykonana. Nie mogłam uwierzyć, że ktoś mógł zrobić coś tak pięknego!


Właśnie to czeka niesforne dzieci :)



(wszystkie obrazki zaczerpnięte z bloga Natalii: http://nataliarak.blogspot.com/)

Co o myślicie o pracach Natalii?

24 komentarze:

  1. Wow, obrazki są cudowne! Jestem totalnie zachwycona, nie słyszałam o Natalii i cieszę, że pokazałeś jej talent. Mi do gustu najbardziej przypadł rysunek ze strachem na wróble i syreną. Niesamowity talent.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod ogromnym wrażeniem! Prace są genialne, widać że dziewczyna ma ogromny talent :) Nic tylko pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście dziewczyna ma talent bardzo rzadko spotyka się takie osoby
    qwerty1119

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne malowidła! Bardzo mi się podobają! Dziewczyna na wielki talent!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie wspaniały talent! Piękne prace :)
    Z pewnością zajrzę na jej bloga :)

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  7. Ma talent. Bardzo fajna jest rysunek z tym chłopczykiem jest zabawny i interesujący.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW
    Prace zapierają dech w piersiach, szczególnieta z syrenką - tak bardzo wymowne- oraz pierwsze dzieło.
    Wszystko takie piękne ♥
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne obrazki. Polak tez potrafi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba to, ze zdecydowałaś się coś takiego pokazać. Piękne rysunki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne! Zazdroszczę talentu.


    _YuukiCross_

    OdpowiedzUsuń
  12. Obrazki są boskie, chciałabym mieć tak wielki talent. Cieszę się że pokazałaś to na swoim blogu

    JuluskaDisney

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawde niesamowite! Chcialabym uumiec tak rysowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie podoba mi się ten dział, ale talent ma :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje pierwsze myśli gdy zobaczyłam obrazki - Nieee to nie jest namalowane...Dziewczyna ma ogromny talent. Muszę wpadać na tego bloga często. Świetne te grafiki. Najbardziej przypadł mi do gustu ostatni oraz przed ostatni obrazek. Co do działu to nie mam nic przeciwko temu. :)
    szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawdę dużego uznanie ma ode mnie; ) Prace są świetne, przykuwają wzrok. najbardziej spodobal mi się obraz z syrenom;)

    OdpowiedzUsuń